Andet multimedie
bentjuul 3670
"Skitseprogram" til XP
Fra : Martin Petersen

Dato : 15-05-04 16:47

Hejsa.

Jeg står og mangler et program der kan vise et transparent (alpha blending?)
billede hen over alle applikationer i XP. Det skal bruges til at tegne
efter.

Jeg er ved at lave et map til et fps-spil, og det ville lette mit arbejde en
del, hvis det var muligt med sådan en skitse på skærmen.

Jeg har et luftfoto af en dansk ø, jeg vil lave en s/h kontur af. Derefter
forestillede jeg mig et program der kunne vise det sorte (eller hvide) i
denne kontur/silhouet henover det program jeg bruger til at "tegne" mappet.
Derefter kan jeg lave en ny med veje på osv.

Det ville være _meget_ lettere end det cirkus jeg har lige nu med
transparenter klistret på skærmen! :)

På forhånd tak

- Martin