merit?
Fra : bj

Dato : 14-05-04 21:21

Hej

Er den lancerede Merit-læreruddannesle på vej ud?

Hvad sker der med dem som er optaget og påbegynder meritlærerstudiet og
uddannelse
bliver taget af programmet? Får de lov at færdiggøre studiet eller bliver de
tilbudt at tage hele uddannelsen?

Jeg talte med en kollega idag som kunne fortælle, at det ved Jelling
Seminarium var aktuelt med at "meritter" ikke kunne gøre deres studie
færdig.....jeg kender for lidt til emnet, mne kunne godt tænke mig at høre
nærmere, hvis en eller flere ved noget

bj

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 15-05-04 19:08

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Seminarium var aktuelt med at "meritter" ikke kunne gøre deres studie
> færdig.....jeg kender for lidt til emnet, mne kunne godt tænke mig at høre

Den er ikke på vej ud, desværre - se her:
http://us.uvm.dk/videre/nyheder/dvu/meritlaere.htm#Uddannelsen%20til%20meritlærer

--
ahw

Fra : bj

Dato : 16-05-04 20:11

en kollega fortalte dog, at i Jelling var det ikke sikkert de
merit-studerende kunne færdiggøre studiet, hun var dog ikke helt klar over
situationen, da hun blot kort havde talt med hendes søster som vil blive en
af de "ramte" i dette tilfælde....

bj

Fra : Hans Houmøller

Dato : 17-05-04 00:08

.... eller osse har vi igen at gøre med en 'hovsa-løsning' fra Ulla's side!
Lav en Merit-uddannelse for regeringsmedlemmer!
) Hans