refresh rate i spil
Fra : Futte

Dato : 15-05-04 14:16

Hej'sa

Hvordan får jeg rtwc til at køre mere ind 60mzh i 1024

Fra : Sune Salminen

Dato : 15-05-04 15:43

Futte wrote:
> Hej'sa
>
> Hvordan får jeg rtwc til at køre mere ind 60mzh i 1024

Hvilket grafikkort har du? Der findes masser af små tweaktools til ATI
og Nvidia baserede kort du kan bruge til at stille på den slags ting.

Den hurtige løsning er at bruge dxdiag til at ændre refresh rate i
DirectX spil. Skriv dxdiag og tryk return i 'kør' boksen inde fra start
menuen. Refresh Rate override befinder sig på det sidste faneblad.

(Og det hedder Hz (Hertz) og ikke mzh

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Futte

Dato : 15-05-04 18:15

ja ja hz :) men jeg kan godt køre Toca 2 demoen i 120hz gfx er et gf4 ti
4600 driver 56.72 OS. XP

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-05-04 19:09

Futte wrote:
> ja ja hz :) men jeg kan godt køre Toca 2 demoen i 120hz gfx er et gf4
> ti 4600 driver 56.72 OS. XP

Højreklik på skrivebordet. Find grafikkortet og Ændringer af
opdat.hastighed. Her kan du ændre refreshrate for forskellige opløsninger.

Fra : Sune Salminen

Dato : 15-05-04 20:29

Per Nielsen wrote:

> Højreklik på skrivebordet. Find grafikkortet og Ændringer af
> opdat.hastighed. Her kan du ændre refreshrate for forskellige
> opløsninger.

Ja på desktoppen. Men de fleste spil styrer det selv og falder tilbage
til 60Hz.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-05-04 22:12

> Ja på desktoppen. Men de fleste spil styrer det selv og falder tilbage
> til 60Hz.

OK, jeg har ikke rigtigt haft nogen problemer med det. Jeg ville prøve at
søge på Goggle med f.eks. nvidia + refreshrate + tweak + program. Jeg brugte
et specielt nvidia program på et tidspunkt der kunne det der. Jeg kan
desværre ikke huske hvad det hedder. Men måske det her kan bruges:

nVidia Refresh Rate Fix MKII

http://www.voodoofiles.com/12948

Fra : Futte

Dato : 15-05-04 23:34