Dyrets mærke
Fra : jørgen

Dato : 15-05-04 10:21

Endnu et skridt på vej mod dyrets mærke?

http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=2419132/

"Det får alle, store og små, rige og fattige, frie og trælle, til at sætte
et mærke på deres højre hånd eller deres pande, så ingen kan købe eller
sælge undtagen den, der bærer dette mærke, dyrets navn eller dets navns
tal." Åb 13,16-17

mvh jørgen.

Fra : John Cooper

Dato : 15-05-04 14:28

"jrgen" <brothers_bisp@hotmail.com> wrote in message
> Endnu et skridt p vej mod dyrets m rke?
>
> http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=2419132/
>
> "Det fr alle, store og sm , rige og fattige, frie og trlle, til at s tte
> et mrke p deres hjre h nd eller deres pande, s ingen kan k be eller
> slge undtagen den, der b rer dette mrke, dyrets navn eller dets navns
> tal." b 13,16-17

Det er meget interesant.

John Cooper

Fra : Odd-Arild Knutsen

Dato : 17-05-04 21:47

"John Cooper" <black@bishop1960.freeserve.co.uk> skrev i melding

> Det er meget interesant.
>
> John Cooper

Legg spesielt merke til at det kommer fra USA.....

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-05-04 12:40

"Odd-Arild Knutsen" <oaknutse@online.no> wrote in message

> Legg spesielt merke til at det kommer fra USA.....

Ja?

--
-Jens B.

Fra : Kall, Mogens

Dato : 17-05-04 06:44

"jørgen" skrev

> [...]
> et mærke på deres højre hånd eller deres pande, så ingen kan købe eller
> sælge undtagen den, der bærer dette mærke, dyrets navn eller dets navns

Hej Jørgen,

Dit indlæg giver INGEN mening (for os som er gået OFF-line).

(og om nogle måneder / år er indholdet sletter )

Kunne du ikke fremover citere lidt fra din henvisning ?

På forhånd tak.

Hav' en god dag.

Med venlig hilsen
Mogens Kall
The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,
da kontakt Dialogcentret http://www.dci.dk/

Last-Informationfile:
( use http://www.google.dk/grphp )
1662 news:sbX3c.108512$jf4.6509896@news000.worldonline.dk
2124 news:HzXpc.164474$jf4.8497342@news000.worldonline.dk

File-number:
2129

Fra : Kall, Mogens

Dato : 17-05-04 22:50

"Kall, Mogens" <mogenskall@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> (og om nogle måneder / år er indholdet sletter )
>
> Kunne du ikke fremover citere lidt fra din henvisning ?

Tja ... når du ikke gider, så må jeg jo:

JyllandsPosten:

=== citat start ===

Offentliggjort 14. maj 2004 15:48

Betalingskort under huden

Af Karim Pedersen, ComON

Den eksklusive Baja Beach Club i Barcelona har et usædvanligt tilbud til
sine gæster. I stedet for at bære rundt på sin pung, kan diskotekets gæster
få implanteret en RFID-radiochip under huden.

Radiochippen kan blandt meget andet bruges som kreditkort - gæsterne kan
betale ved at vinke med hånden foran en scanner i stedet for at hive pungen
op af lommen.

Teknologien er udviklet af det amerikanske firma Applied Digital Solutions
(ADS) og markedsføres under betegnelsen VeriChip.

I 2002 fik firmaet tilladelse til at sælge chippen i USA - dog med den
begrænsning, at den implanterede chip ikke må bruges til at lagre medicinske
oplysninger.

ADS forestiller sig, at chippen kan indopereres i småbørn, straffefanger og
andre personer, som man har brug for at holde øje med.

Men chippen kan også bruges som adgangskort - og ADS-chef Scott Silvermann
mener ligefrem, at implantater på længere sigt vil erstatte kreditkort.

Mastercard-direktør Art Kranzley har udtalt, at firmaet overvejer at anvende
betalingschips som kan indopereres i kunderne.

Det forlyder endnu ikke, hvordan diskotekets tilbud er blevet modtaget af
gæsterne, men klubben har indført en fast ugentlig »chip-dag«, hvor
medicinsk personale står klar til at foretage operationen - gæsterne
bestemmer selv, hvor chippen skal indplantes.

=== citat slut ====

Med venlig hilsen
Mogens Kall
The servant of Michael

File-number:
2147

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-05-04 12:39

"Kall, Mogens" <mogenskall@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

> Dit indlæg giver INGEN mening (for os som er gået OFF-line).

Hvad mener du med, at du er gået OFF-line? Er du ikke i stand til at klikke
på et link? Udøver du (selv)censur? Helt offline er du jo ikke, da du
tilsyneladende benytter usenet

--
-Jens B.

Fra : Kall, Mogens

Dato : 20-05-04 15:44

"Jens Bruun" skrev

[ ... ]

> Hvad mener du med, at du er gået OFF-line? Er du ikke i stand til at
> klikke
> på et link? Udøver du (selv)censur? Helt offline er du jo ikke, da du
> tilsyneladende benytter usenet

Nej - selvfølgelig ikke.

Dét, jeg mener, er blot, at jeg går On-line og downloader det, jeg finder
interessant, heriblandt Jørgens indlæg.
Så går jeg Off-line og læser bl.a. indlæggene og hvad der nu ellers
skulle laves.

Når jeg så kommer til Jørgens indlæg forstår jeg faktisk ikke en disse af,
hvad manden taler om, fordi alle informationerne kun kan læses On-line.
Så skal jeg altså vente med at læse indholdet til næste gang, jeg går
On-line; forudsat at jeg stadigvæk husker at undersøge dette hans indlæg

Med venlig hilsen
Mogens Kall
The servant of Michael

File-number:
2175

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-05-04 16:40

"Kall, Mogens" <John@15.13> wrote in message

> Dét, jeg mener, er blot, at jeg går On-line og downloader det, jeg finder
> interessant, heriblandt Jørgens indlæg.
> Så går jeg Off-line og læser bl.a. indlæggene og hvad der nu ellers
> skulle laves.

OK. Ingen ADSL dér, altså.

--
-Jens B.