Reductil!
Fra : Freedom

Dato : 14-05-04 21:45

Hej herinde!

Jeg tænker på igen at tage en tur med Reductil (tabte 10 kilo med dem for et
år siden) da jeg stadigvæk mangler 20 kilo!

Dengang var der ikke mange som havde prøvet dem, hvordan er det i dag er der
flere som har prøvet dem og hvordan har i det med pillerne?

Iben

Fra : Padmé Amidala

Dato : 15-05-04 09:20

Jeg har taget dem i 2 måneder med et vægttab på 4 kg. I samme periode er jeg
stoppet med at ryge, uden at tage på.

De første 14 dage-3 uger havde jeg nogle få bivirkninger; jeg frøs konstant,
føltes som om jeg havde kuldegysninger over hele kroppen. Desuden havde jeg
en del hovedpine. Alt dette er jeg fri for nu og har kunne mærke at jeg får
mere energi.
Rysteture og hjertebanken har jeg slet ikke mærket noget til.
Så alt i alt er jeg meget glad for dem.

VH
Padmé

Fra : Freedom

Dato : 18-05-04 10:26

Tak Padmé

Jeg vil lige se tiden an før jeg starter op igen;)
Iben