Rio de Janerio
Fra : Pernille og Kennet

Dato : 01-05-01 19:22

Er det nogen som kender et godt og rimeligt billigt hotel i Rio ? Vi kigger
ikke efter luksus - det eneste vi kræver er en seng at sove i og at der er
rimeligt rent.

Vi ankommer sidst på aftenen, og det ville være dejligt at have en
reservation hjemmefra.

Hilsen
Pernille

Fra : Kim Bjoern

Dato : 29-05-01 17:53

"Pernille og Kennet" <kennets@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rimeligt rent.
>
> Vi ankommer sidst på aftenen, og det ville være dejligt at have en

Jeg har fået tilmeldt gruppen her temmelig sent, men du kan søge på
www.ipanema.com , her kan man leje værelser i alle mulige kategorier. Hils
gerne André fra mig, jeg har mødt ham dernede. De er meget flinke, både via
mail, tlf og personligt på Ipanema.com

Kim