Blå og grøn kølervæske
Fra : Jacob Buch-Andersen

Dato : 14-05-04 15:32

Hvad sker der hvis man er kommet til at blande ovenstående??? Jeg har hørt
nogen fraråde det....

--
ER-5
Jacob

---

Fra : Ninja Rider

Dato : 14-05-04 16:19

Hejsa

Jacob Buch-Andersen wrote:
> Hvad sker der hvis man er kommet til at blande ovenstående??? Jeg har hørt
> nogen fraråde det....

Det er generelt best at undgå at blande 2 forskellige ting, men
umildbart tror jeg ikke der sker noget ved det..

Men jeg ville nu skifte det hele!

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : suki

Dato : 14-05-04 17:46

"Jacob Buch-Andersen" <jbuchandersen@VARMPOST.com> skrev i en meddelelse
> Hvad sker der hvis man er kommet til at blande ovenstående??? Jeg har hørt
> [...]
du må ikke blande 2 forskellige slags kølervæsker sammen da de ikke
indeholder samme ingredienser og så derved modvirker hinanden
mvh lasse

Fra : Jacob Buch-Andersen

Dato : 14-05-04 19:29

Tak Lasse og Emil - jeg skifter det fluks....!

Jacob

"suki" <stub1NOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> du må ikke blande 2 forskellige slags kølervæsker sammen da de ikke
> indeholder samme ingredienser og så derved modvirker hinanden

---