Hjælp vedr. afgift Suzuki GSX
Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 14-05-04 15:16

Hej!

Er der een som kan hjælpe med ca. afgiften på denne MC:

Suzuki GSX600F, '99, km 9.000, som ny, flot

GSXF 99 sælges til 65-70.000 kr. i handlen, med et noget lavere KM på
klokken

...hygge!
...Jan

Fra : Anders Houmark

Dato : 14-05-04 16:53

Jan Højsgaard Poulsen wrote:
> [...]
>
> Suzuki GSX600F, '99, km 9.000, som ny, flot
>
> GSXF 99 sælges til 65-70.000 kr. i handlen, med et noget lavere KM på

Normalt siges det, at man bare skal gå ud fra den hovedregel at: 2/3 af
brugtprisen i Danmark, er det afgiften bliver.
dvs. mellem 42900 og 46200 kroner bliver afgiften.. Men det er kun ca.
priser..
Ellers kan du slå op på http://modep.toldskat.dk det er told og skats
hjememside, der ligger tidligere beregninger og sådan noget..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : K

Dato : 14-05-04 18:22

"Jan Højsgaard Poulsen" <FJERNDETTEjanhpoulsen@mail.dk> skrev i en
meddelelse

> Suzuki GSX600F, '99, km 9.000, som ny, flot

Hov ...er det den 2 farvede gule tidligere skadet, du har fundet på dba.dk ?
hvis det er den vil jeg ikke anbefale det, i betragtning af at der skal
ofres lygter på den + syn + afgift + indreg, så er der snart brugt 70000.-
eller mere, det kan den også findes til i køreklar tilstand på dansk plade !

V.H K

Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 14-05-04 20:25

"K" <_K@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eller mere, det kan den også findes til i køreklar tilstand på dansk plade

Ja, det er den 2 farvede

Hvorfra ved du den har været skadet? Kender du noget til den vil jeg da
meget gerne vide det. Det 'gode' er at den kun har kørt 9000 km. Ved
købspris på 20 k + reg.(ca. 40 k) er der lidt til lygter. Ved du hvad lygter
koster?

...hygge!
...Jan

Fra : K

Dato : 14-05-04 21:24

"Jan Højsgaard Poulsen" <FJERNDETTEjanhpoulsen@mail.dk> skrev i en
meddelelse

> Ja, det er den 2 farvede

Oki ...så skal du jo kalkulere med en lakering oveni hatten ...husk det !

> Hvorfra ved du den har været skadet? Kender du noget til den vil jeg da
> meget gerne vide det.

Ja, det er jo farligt det her, fordi "jeg" ved ikke om den har været skadet,
har kun hørt det fra en bekendt som har ringet på den, så derfor foreslår
jeg at du snakker med manden der ejer den istedet

>Det 'gode' er at den kun har kørt 9000 km.

Ja det er ikke meget Jeg købte en mage til sidste år som kun havde gået
3000 km, det er en superdejlig køremaskine kan jeg love dig, den er specielt
rigtig god til langture !

> købspris på 20 k + reg.(ca. 40 k) er der lidt til lygter. Ved du hvad
lygter koster?

Aner det ikke men de er sikkert dyre :-/ forhør dig ved en forhandler i
både DK og Duskeland