Hej! Til dem der kører på en Hussar....
Fra : schindler

Dato : 14-05-04 19:26

Vis der er nogen der kører på en CPI Hussar, kan i så ikke skrive mig om
det vierklig er node lort som alle siger??? Er det også rigtig at den
skal meget tit til reperation??? Skal nemlig selv måske købe en Hussar
derfor vil jeg gerne vide lidt om den.... Håber på et svar :)

P.s er der nogen der ved hvor alle begrænsninger sidder på en Hussar?

Hilsen Olesen

http://www.kandu.dk/

Fra : Preuthun

Dato : 14-05-04 20:07

> [...]
> derfor vil jeg gerne vide lidt om den.... Håber på et svar :)
>
> P.s er der nogen der ved hvor alle begrænsninger sidder på en Hussar?

Hej Olesen.
Jeg synes det er klogt af dig at stille spørgsmålet her i gruppen.
Alle siger det er noget L..t. Så hvis nogen svarer positivt tror du så mere
på dem?
Forestil dig at der blev solgt 100 knallerter. 10 af den skal hele tiden på
værksted.
Ejerne til disse 10 vil selvfølgelig brokke sig, medens man aldrig hører fra
de sidste 90 ejere. Hvis alligevel 10 af de 90 svarer, at de er tilfredse,
hvad vil du så konkludere? At der er lige så mange tilfredse som utilfredse?
Hvad kan man bruge det til? Skal man købe en knallert som kun halvdelen syns
er OK? Hvorfor overhovedet kaste sig over en model med dårligt omdømme?
Prisen? Det forstår jeg godt, men her er mit råd til dig:
Hvis det er økonomien der trykker, og det kender jeg selv alt for godt, så
køb hellere en god brugt knallert. Vælg et godt mærke. Vær sikker på at den
er lovlig, og altid har været det. Vent hellere lidt, indtil det gode tilbud
kommer. Køb ALDRIG en knallert som du lige er blevet vildt forelsket i.
Sådan taber du mindst, og bliver mest tilfreds i det lange løb.

God jagt.

Mvh.
Jan Preuthun

Fra : RpR

Dato : 15-05-04 10:49

Var 3 indlæg ikke nok, eller?

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-05-04 18:23

On Sat, 15 May 2004 11:49:01 +0200, RpR wrote:

> Var 3 indlæg ikke nok, eller?

Ikke når vi taler om Kandu...

--
Martin Johansen [6000]