Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual til Canon A60
Fra : Jasper Norman

Dato : 14-05-04 23:17

Hejsa.

Jeg har lige fået mit Canon A60 i dag. Men desværre er det med tysk manual.
Jeg har fundet en del hjemmesider med rigtigt gode beskrivelser mm. Men der
er trods alt rarere at have en dansk/engelsk manual, så hvis nogen har en
liggende på pdf fil eller ved hvor jeg kan downloade den, ville det være
alle tiders.

Jeg er foreløbig utrolig glad for kameraet. Jeg returnerede et HP 735, og
fik A60´eren i stedet. Det tager langt bedre billeder, samt giver brugeren
meget bedre kontrol over _alt_ Godt nok er det kun 2 mio. pix. og 3x optisk
zoom, men det er til gengæld går makroen helt ned til 5 cm, og skulle det
ikke være nok, er det muligt at købe ekstra ringe/filtre. Optikken er
tilsyneladen helt i top, som Canon jo også er kendt for. Så jeg kan endnu
engang konstatere at det mange gange nemt kan svare sig at købe "mærkevarer"
selv om det er i den billige ende.

Mvh

Jasper

Fra : Ole Helms

Dato : 15-05-04 01:34

http://www.powershot.com/powershot2/customer/pdf/A60A70_CUGe.pdf

Online guide: http://www.canon.co.jp/Imaging/PSA60/index-e.html

--
Venligst
Ole Helms

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-05-04 10:03

Jasper Norman skrev i et indlæg på usenet:
> [...]
> manual, så hvis nogen har en liggende på pdf fil eller ved hvor jeg
> kan downloade den, ville det være alle tiders.

Det er et af de spørgsmål, der kommer et par gange om ugen - så en
søgning i gruppen ville være en god ide

Senest er der et svar den 12/5 vedr manual til A-75 - svare kan også
bruges til A-60 og andre Canon kameraer.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk