Minerydderskibe i Aalborg Havn
Fra : Flemming Jensen

Dato : 15-05-04 12:10

Der ligger 12 Skibe fra NATO styrken i havnen ved det tidligere
Nordkraft.

MSF4 ligger desværre så man ikke rigtigt kan se den, det er ellers en
fed lille fjernstyret båd - og vragsøgningsgrejet er i iorden ;)

--

Flemming

Fra : J.B.

Dato : 17-05-04 14:31

Ja, men deres menige er nogle bøller. Jeg så mindst 10 af dem lagt i
håndjern af politiet inde i Jomfru Ane Gade lørdag nat. Så var de knap så
smarte i deres Anders And-kostume.

J.B.