DSF og helbredsattest
Fra : Allan

Dato : 14-05-04 22:51

Har søgt på DSF ang. hvad der p.t. derfra kræves til en helbredsattest, har
ikke fundet svar.

Nogen der kan hjælpe?

Er ens egen læges underskrift nok ?

Er flyvermedicinsk institut det eneste der er gældende ?

Hvor tit skal denne erklæring fornyes ?

Venlig hilsen

Allan Lorck
Piraya.dk
Falkonervænget 27 2th.
1952 Frederiksberg C
40 91 29 74

Fra : Niels

Dato : 15-05-04 10:11

Allan wrote:
> [...]
>
> Nogen der kan hjælpe?
>
> Er ens egen læges underskrift nok ?
>
> Er flyvermedicinsk institut det eneste der er gældende ?

Der findes en helbredserklæring, som du kan bestille i butikken under
uddannelsesmaterialer på DSF's hjemmeside, den koster en femmer.

Din egen læge er god nok, men det er noget instruktøren i din klub
afgør, det er det her hos os.

Det med fornyelsen er også noget der afgøres i din klub.

Mvh. Niels

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 15-05-04 12:31

Niels wrote:
> Det med fornyelsen er også noget der afgøres i din klub.

Dog må den ikke være mere end 5 år gammel når du tager et cerfitifikat.

Fra : Lars K.

Dato : 15-05-04 13:01

In article <c84mno$t2l$1@news.net.uni-c.dk>,
niels.supermand.jensen@bpanet.dk says...

> [...]
> afgør, det er det her hos os.
>
> Det med fornyelsen er også noget der afgøres i din klub.

Er det sådan en sag på 4 sider med to afsnit(et for ansøgerens
oplysninger og et for lægens undersøgelser)?

--
Lars - 9000 Østbyen
Mit legerum :) http://www.evt.dk

Fra : Niels

Dato : 16-05-04 18:52

Lars K. wrote:
> In article <c84mno$t2l$1@news.net.uni-c.dk>,
> niels.supermand.jensen@bpanet.dk says...

> Er det sådan en sag på 4 sider med to afsnit(et for ansøgerens
> oplysninger og et for lægens undersøgelser)?

Ja men det er nu også to sider til lægen.

Mvh. Niels

Fra : Lars K.

Dato : 16-05-04 23:15

In article <c889ku$7mq$1@news.net.uni-c.dk>,
niels.supermand.jensen@bpanet.dk says...

> Ja men det er nu også to sider til lægen.

Det var vist også det jeg forsøgte at skrive: to afsnit (et afsnit for
ansøgeren og et afsnit for lægen) begge afsnit på hver to sider :)

Jeg takker