Hvorfår ryster min Audi
Fra : zekeriya

Dato : 14-05-04 23:53

Er der nogen der kan hjælpe med at finde den fejl på min Audi A3 1.6
101 hk. Problemet er når jeg træder og slipper gaspedalen der er
rystelse på bilen. Den ryster kun en gang Når jeg accelerer eller
deccelerer. Altså motoren starter og stopper (decceleration) ikke
blødt. Der er ikke nogen galt med motor ophænget. Jeg sætter
forskellige slags benzin additiver benzin renser men det hjælper ikke.
Den ryster ikke altid hårdt. Kun nogle dage når den motoren koldt
føles lidt mere mærkbart.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-05-04 07:46

zekeriyatamer@hotmail.com (zekeriya) skrev :

>Problemet er når jeg træder og slipper gaspedalen der er
>rystelse på bilen. Den ryster kun en gang Når jeg accelerer eller
>deccelerer.

Har du kontrolleret at der ikke er slub i en af armene i dit styretøj,
eller i en af drivakslerne ?

Nu skriver du ikke hvor langt bilen har kørt, eller om der kommer en
lyd samtidigt.

Fra : zekeriya

Dato : 16-05-04 00:01

jan@stevns.net wrote in message news:<20fba05q6coel7pn4hmtr4b0c3v3k5lnir@dtext.news.tele.dk>...

> Har du kontrolleret at der ikke er slub i en af armene i dit styretøj,
> eller i en af drivakslerne ?
>
> Nu skriver du ikke hvor langt bilen har kørt, eller om der kommer en
> lyd samtidigt.
Bilen har kørt 66 000 km. Der er ikke nogen mekanisk eller andre slags
lyd. Intet styre problem overhovedet.