Pris på Porsche, hvor?
Fra : Klaus G.

Dato : 14-05-04 18:40

Hej.

Hvor kan man finde priser på de forskellige Porsche modeller? Det skal være
priserne i dk. Og jeg har kigget på www.porsche.dk men der står ingen
priser, kun hvad modeller Porsche laver...

Min søgen skyldes, at der var et familiemedlem(lidt langt ude), som mente at
sådan en Porsche Cayenne(4x4) kostede 15.000.000kr på hvide plader i DK. Det
lyder sådan lige umildbart fuldstændigt sindsygt, og eftersom man ikke kan
snakke manden til fornuft, så skal jeg altså have nogle "beviser" på at det
beløb nærmer den sig altså bare slet ikke.

Nogen der kan hjælpe?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Mikael L

Dato : 14-05-04 18:47

> [...]
> priserne i dk. Og jeg har kigget på www.porsche.dk men der står ingen
> priser, kun hvad modeller Porsche laver...

http://www.biltorvet.dk/nyebiler/variant.asp?modID=1173&fabID=45

4,5 450HK 5d 6g Aut.
2.181.957,-

Mikael

begin 666 orangepil.gif
M1TE&.#EA!@`-`)$``/___^]K"?___P```"'Y! 44``(`+ `````&``T```(1
3E(\6&7OM!'1SU2NA:B_*5 ``.P``
`
end

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 14-05-04 18:50

On Fri, 14 May 2004 19:46:44 +0200, "Mikael L" <m_larsen@sol.dk>
wrote:

> www.biltorvet.dk/nyebiler/variant.asp?modID=1173&fabID=45
> 4,5 450HK 5d 6g Aut.
> 2.181.957,-

4.5 liter, 450 hk, automatik
kr. 2.197.960
www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=2040

Er der ikke een hér, der har købt een ?

/Mogens

Fra : Soren Pedersen

Dato : 14-05-04 20:23

> Er der ikke een hér, der har købt een ?

Jo, men jeg købte min sammen med lidt Ferrari og Maserati og sårn.....Jeg
kan fiseme ikke huske prisen på Porschen, da det var et bundle tilbud
)))))

Mvh
/Søren - Xantia HDi W/E (WeekEnd) og Pug 309 W/E (WifeEdition)

Fra : R&P

Dato : 16-05-04 12:20

> Er der ikke een hér, der har købt een ?

Min far har for nyligt købt en, dog brugt (2003) og på gule plader og selv
hentet den i tyskland --> noget billigere.

Eller en fin maskine

Fra : Mugges cubic-POWER !

Dato : 16-05-04 12:25

On Sun, 16 May 2004 13:19:30 +0200, "R&P" <no@spam.dk> wrote:

>Min far har for nyligt købt en, dog brugt (2003) og på gule plader og selv
>hentet den i tyskland --> noget billigere. Eller en fin maskine

Lucky you

Har I købt et ombygningssæt eller selv fabrikeret eet?
(gitter osv.)

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@ - og glad for min TT3 :)

Fra : R&P

Dato : 16-05-04 15:46

> Har I købt et ombygningssæt eller selv fabrikeret eet?
> (gitter osv.)

nej, fik den om bygget hos et eller andet firma på sydfyn.
Meget flot udført, med en indbygget jagtgeværkasse.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-05-04 12:52

Hej!

R&P wrote:

> Min far har for nyligt købt en, dog brugt (2003) og på gule plader og selv
> hentet den i tyskland --> noget billigere.

Også en turboversion?

Lucky bastard

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : R&P

Dato : 16-05-04 15:52

> Også en turboversion?

Jep, 0-100 km/t på 5 komma et eller andet sekund, vejer ca. 2.4 tons.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 16-05-04 16:12

> Jep, 0-100 km/t på 5 komma et eller andet sekund, vejer ca. 2.4 tons.

Den ultimative hverdagsbil, der kan bruges til alt.

Har selv haft fornøjelsen af at køre nogle hundrede kilometer i såsan en
fyr.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-05-04 18:51

Hej!

Mikael L wrote:

> http://www.biltorvet.dk/nyebiler/variant.asp?modID=1173&fabID=45
>
> 4,5 450HK 5d 6g Aut.
> 2.181.957,-

Syge specs :) Den koster da vist "kun" 650.000,- på gule plader ik'? Men
service/stumper koster sikkert spidsen af en jetjager...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 14-05-04 18:52

On Fri, 14 May 2004 19:50:49 +0200, Kim Voss Schrader
<teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote:

> Den koster da vist "kun" 650.000,- på gule plader ik'?

Næh!
Pris: 768.660 kr. + moms
Momsbeløb: 178.240 kr.

/Mogens

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-05-04 19:05

Hej!

Mogens Knudsen wrote:

> Næh!
> Pris: 768.660 kr. + moms
> Momsbeløb: 178.240 kr.

Hm. Så er det da egentligt flot at der kører så mange rundt af dem. Mente ellers
de var billigere :-/

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Cosworth POWER

Dato : 14-05-04 19:14

> Hm. Så er det da egentligt flot at der kører så mange rundt af dem.
> Mente ellers de var billigere :-/

Tænk hvis man kunne få alle biler på hule plader :) Ferrari-laaaand!
Hehe...

--
Thomas Krath
http://tkrath.dk/bilimport/ - importguide

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-05-04 19:14

Hej!

Cosworth POWER wrote:

> Tænk hvis man kunne få alle biler på hule plader :) Ferrari-laaaand!
> Hehe...

Tja, det bliver nok en _anelse_ svært at lave eksempelvis en Enzo om til en
varevogn

Med mindre, er der noget galt i at have varerummet foran?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Rasmus

Dato : 14-05-04 19:35

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message

> Næh!
> Pris: 768.660 kr. + moms
> Momsbeløb: 178.240 kr.

I er helt galt på den, ifølge Porsche koster en Cayenne 389.996 + moms på
gule plader, og 999.999 kr på hvide.

http://www.porsche.dk

mvh
Rasmus

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 14-05-04 19:36

On Fri, 14 May 2004 20:34:31 +0200, "Rasmus"
<SLETDETHERmaximreality@ofir.dk> wrote:

>I er helt galt på den, ifølge Porsche koster en Cayenne 389.996 + moms på
>gule plader, og 999.999 kr på hvide.

Ikke turbo-udgaven...

/Mogens

Fra : Rasmus

Dato : 14-05-04 19:37

> Ikke turbo-udgaven...

Klaus G. har ikke spurgt til turbo udgaven??

mvh
Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-04 19:42

> Klaus G. har ikke spurgt til turbo udgaven??

Han har heller ikkes spurgt efter V6´eren.

Hvis Klaus´ familiemedlem i øvrigt påstår, at der er een Cayenne, der koster
15 mio, så er det formentlig en god ide at finde prisen på en turbo-udgave,
der jo er den dyreste.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 14-05-04 19:47

> Klaus G. har ikke spurgt til turbo udgaven??

Hehe - detalje ;)

Men når nu han skriver 15 mio.kr. så går man ud fra det er den "dyreste"
model og den koster altså kun omkr. 2,2 mio.kr.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 14-05-04 19:48

On Fri, 14 May 2004 20:37:15 +0200, "Rasmus"
<SLETDETHERmaximreality@ofir.dk> wrote:

>Klaus G. har ikke spurgt til turbo udgaven??

Ræsonnement ud fra den oplyste pris !

/Mogens

Fra : Klaus G.

Dato : 16-05-04 19:58