Hvem er jørgen ?
Fra : Live4Him

Dato : 01-05-01 19:01

Hej.
Jeg hedder jørgen, er 37 år gammel og enlig. Jeg er fornylig flyttet til
Nordfalster hvor jeg har købt et gammelt hus, men har igennem mit liv boet
mange forskellige steder.

Jeg blev født på Amager i 1964 hvor jeg boede 5 år sammen med min far mor og
storesøster. Jeg husker ikke meget fra den tid kun at vi gik på en god
børnehave og ofte var på besøg på rideskolen da min mor elsker heste. Derfra
flyttede vi så i 1969 til Slangerup. Min far der er Civilingeniør fik et job
tæt ved, og min mor ønskede sit et sted hvor hun kunne have heste, så vi
flyttede på landet. Dengang i 1969 var Slangerup en mindre by og vi børn
(min søster og jeg) elskede den frie natur. Slangerup var omgivet af smuk
natur og havde sin stolte gamle domkirke og sågar en rigtig mølle i midten.
En lille biograf var der også, og jeg tror den er der endnu.

I 1974 begyndte en krise at brede sig i vores lille familie, vi havde lige
haft brand i en af staldlængerne der brændte helt ud, og min far som
forsøgte at starte egen virksomhed op, gik konkurs. Vi måtte flytte og huset
kom på tvangsauktion. Hvor skulle vi nu bo, og var det muligt at bo et sted
hvor man kunne have heste ? Løsningen var tæt ved, ikke længere end 500 m
fra hvor vi boede havde en slagte en længe til leje vi lige kunne flytte ind
i og han havde og heste, så vi var glade trods konkurs og nedtur kunne vi bo
på landet stadigvæk mens min far forsøgte at få sit gamle job tilbage. Det
var ikke så nemt men han fik et job i Shellhuset istedet.

I 1976 blev tingene dog forværret. Mine forældre kunne ikke sammen mere og
kraftig druk prægede hverdagen. Jeg var nu 12 år og min søster var 14 år.

Fortsættes ...

jørgen.

Fra : P.N.

Dato : 01-05-01 21:29

læs www.poul.org
"Live4Him" <au_536@lite.dk> wrote in message

glæder mig til at læse det næste afsnit.

MVH Poul

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 02-05-01 07:02

Live4Him <au_536@lite.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9cmtm8$b9b$1@news.inet.tele.dk...
> Jeg hedder jørgen, er 37 år gammel og enlig. Jeg er fornylig flyttet til
> Nordfalster hvor jeg har købt et gammelt hus, men har igennem mit liv boet
> mange forskellige steder.

<> interessant læsning og absolut værd af læse men mener dog det ville blive
for omfattende hvis alle gruppens brugere gav en sådan fyldestgørende
beretning om deres liv ... glæder mig til at læse næste afsnit ... hav en
god dag

MVH Anne-Marie

Fra : Dan

Dato : 02-05-01 09:35

Hej i gruppen

Jeg fik sendt denne direkte til Jørgen. Det var jo
ikke meningen. Så prøver jeg igen.

Dan

Fra : Live4Him

Dato : 02-05-01 15:51

Del 2.

Sommeren 1976. Mine forældre var næsten aldrig hjemme, og når de var hjemme,
skændtes de og var fulde. Min søster og jeg sloges. Vore agressioner lod vi
gå ud over hinanden. Jeg begyndte at gå med vintertøj midt i sommervarmen og
jeg ville ikke klippes. Et kønt syn. Vinterjakke, handsker, hue og pandehår
der forlængst var gledet ned over øjnene. Jeg gik alene rundt. Tog op til
det lokale sommermarked og spillede på enarmede tyveknægte. Jeg så mig selv
i spejlet, "det er vist godt nok" tænkte jeg, og indså slet ikke det
vanvittige i situationen. Hele mit udseende skreg : "jeg er syg - hjælp, jeg
fryser ihjel" men jeg indså det ikke selv den sommer, med varmerekord.

Jeg spillede fodbold med mig selv. Skød bolden ind i slagtehuset's mur.
"Dok" sagde det, og bolden røg tilbage til mig selv igen "dok, dok ,dok".
Der var et særlig lugt af dyr, køer, grise. Min søster spillede musik. Udfra
hendes værelse kom "Bohemien Rapsodi" af Queen. Musikken blandede sig med
disse oplevelser af ensomhed, afsagn og kaos, og dannede på en måde en smuk
ramme omkring det hele. Mine følelser kunne relatere til musikken, mens alt
andet var kaos. Musikken fra Queen var på en måde passende, som om musikken
forstod mig.

Skolen skulle til at starte igen, men jeg ville ikke afsted. Jeg kunne ikke
face mine gamle venner i klassen, jeg var for syg og gemte mig i et skab.
Min mor fandt mig og mens jeg grædede bedyrede at jeg IKKE ville i skole,
omfavnede hun mig. Først der tror jeg hun indså hvor syg jeg var, og hvor
syg hele situationen var. Jeg blev sendt til skolepsykolog, det var en start
på en forbedring. Der var dog ikke plads nogen steder, så jeg kom på en
børnepension i Hillerød. Børnepensionen var en stor villa, hvor man
midlertidigt anbragte børn, der af en eller anden grund ikke kunne være
hjemme og havde behov for pasning. Det var ikke et behandlingssted, men et
opbevaringssted.

Min far kørte mig derop. Jeg fik mit eget værelse på øverste etage, men det
hele var meget søgrmodigt for mig. Min far havde købt en masse slik og det
var hans måde at vise sin kærlighed til mig på. Hans eget liv var nu kaos,
da mor havde fundet en anden mand og han ikke vidste hvad han skulle gøre.
Ellers var det stilhed der prægede denne dag. Vi sagde ikke meget, jeg græd
ikke, men var bare stille. Om aftenen gik jeg en tur og da jeg kom hjem tog
jeg en stak Anders And blade og fordelte dem efter hvem der var på forsiden,
Onkel Joakim, Anders And....bortset fra disse blade var alt stort, farligt
og kaotisk. Nu skulle jeg også begynde i en helt ny skole. Hillerød byskole
ved Teglgårdssøen. Et skoleophold der skulle vise sig at være mindre
morsomt, men som tilgengæld ikke varede så længe...

Fortsættes

jørgen.

Fra : Erik

Dato : 02-05-01 19:57

"Live4Him" <au_536@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Jeg hedder jørgen, er 37 år gammel og enlig MOR. Jeg er fornylig flyttet
til
> Nordfalster hvor jeg har købt et gammelt hus, men har igennem mit liv boet
> mange forskellige steder i huset.
>
> jørgen.

HA-HA

Fra : Peter B. Juul

Dato : 02-05-01 20:01

"Erik" <erik-larsen@get2net.dk> writes:

> HA-HA

Du er da noget af det mest umanerligt åndssvage og latterlige jeg
endnu er faldet over i denne gruppe. Føj.
--
Peter B. Juul, o.-.o Dyt, hvis du er Mel B. (fra Spice Girls)
The RockBear. ((^))

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 02-05-01 22:30

Peter B. Juul <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:m3elu7k231.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...

> Du er da noget af det mest umanerligt åndssvage og latterlige jeg
> endnu er faldet over i denne gruppe. Føj.

<> ja via Christina blev jeg gjort opmærksom på at jeg havde tolket/læst
forkert (læs læst for hurtigt).... min uforbeholdne undskyldning skal
derfor lyde til dig ... og håber så du accepterer den....

smil fra Ami

Fra : Peter B. Juul

Dato : 03-05-01 10:56

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> writes:

> <> ja via Christina blev jeg gjort opmærksom på at jeg havde tolket/læst
> forkert (læs læst for hurtigt).... min uforbeholdne undskyldning skal
> derfor lyde til dig ... og håber så du accepterer den....

Jeg læste din undskyldning før dit vredesudbrud, så jeg blev lidt
forvirret

--
Peter B. Juul, o.-.o When you are a Bear of Very Little Brain, and you Think
The RockBear. ((^)) of Things, you sometimes find that a Thing which seemed

Fra : Erik

Dato : 03-05-01 19:42

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Du er da noget af det mest umanerligt åndssvage og latterlige jeg
> endnu er faldet over i denne gruppe. Føj.
> --
Han heder Peter B. Juul, og skal have munden vasket med brun sæbe

erik

Fra : anderspj

Dato : 03-05-01 20:02

Erik <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:%BhI6.286$cQ1.50619@news.get2net.dk...

> "Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Han heder Peter B. Juul, og skal have munden vasket med brun sæbe
>
> erik

Normal "nettikette" eller blot god opdragelse ville normalt medføre en
undskyldning til Jørgen efter at du har hånet ham for en enkelt anslagsfejl.

Dèt "plonk", du læser rundt omkring som svar på dit tidligere indlæg er
udtryk for at disse mennesker har sat deres computer til at ignorere alle
dine fremtidige indlæg som reaktion på din dårlige opførsel.

At du nu ovenikøbet fremturer ved at påstå at Peter, der ikke engang har
bandet, skulle "have munden vasket med sæbe" er endnu latterligere end dit
sidste indlæg.

Du spolerer alt for dig selv ved din opførsel.

--
Anders Peter Johnsen

Fra : anderspj

Dato : 03-05-01 20:10

anderspj <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9cs9qr$sh1$1@news.inet.tele.dk...

> [...]
>
> Normal "nettikette" eller blot god opdragelse ville normalt medføre en
> undskyldning til Jørgen efter at du har hånet ham for en enkelt

Nej, du har tilmed decideret lagt ham andre ord i munden for at
latterliggøre ham!

Synes du selv, du er morsom, dit fjols?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 03-05-01 22:56

"anderspj" <anderspj@post8.tele.dk> writes:

> Normal "nettikette" eller blot god opdragelse ville normalt medføre en
> undskyldning til Jørgen efter at du har hånet ham for en enkelt anslagsfejl.

Anslagsfejl? Erik hånede ikke en anslagsfejl. Han rettede direkte i
Jørgens ord og tilføjede det "MOR", efterfulgt af et tåbeligt "HA HA".

Havde det været et ligegyldigt indlæg havde det måske været en anelse
sjovt, men nu var det altså Jørgen, der krængede sit inderste ud.

--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : anderspj

Dato : 04-05-01 04:09

Peter B. Juul <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:m31yq6xfl4.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...

> [...]
>
> Havde det været et ligegyldigt indlæg havde det måske været en anelse
> sjovt, men nu var det altså Jørgen, der krængede sit inderste ud.

Tilgiv mig at jeg læste for hurtigt.

Jeg fokuserede på den _nederste_ linje i Eriks åndssavge indlæg, og fandt
til at begynde med kun en anslagsfejl, som jeg ("i god tro") troede var
Jørgens egen.

Jeg nærer desværre ALT for god tillid til folks evne til at citere/"quote"
korrekt, til at jeg lagde mærke til Eriks "nutttede" trick.

Undskyld.

Anders Peter Johnsen

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 02-05-01 20:54

Erik <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MKYH6.151$vW.52643@news.get2net.dk...

<> hold da op jeg er dybt rystet over at man møder et menneske der fortæller
om sig selv på den måde med så hånlige ord som du og Peter B. Juul møder
Jørgen .... I burde skamme jer ... Jørgen og forøvrigt også Anders viser os
andre den fulde tillid at krænge deres privatliv ud ... og det mindste vi
andre .... hvis vi er kristne ... kan gøre er at møde dem med respekt.... og
jeg der ellers ikke havde lyst til det .... vælger nu at følge Anders og
Jørgens eksempel ... så det vil I kunne grine af en af de nærmeste dage ...
og den der ler sidst ler bedst ...
MVH Ami

Fra : Christina Puhakka Eg~

Dato : 02-05-01 22:08

Anne-Marie Prange Madsen <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev...

> (...) med så hånlige ord som du og Peter B. Juul møder
> Jørgen .... I burde skamme jer ...

Øh, ret skal være ret. Peter skældte ud på *Erik* - ganske som du. Der er
ikke mange i denne gruppe med så dårlig stil som Erik.
Endnu et gudsbevis!

Christina

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 02-05-01 22:32

Christina Puhakka Egholm <christina.egholm@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:pG_H6.5568$Iq.960007@news101.telia.com...
> [...]
>
> Øh, ret skal være ret. Peter skældte ud på *Erik* - ganske som du. Der er
> ikke mange i denne gruppe med så dårlig stil som Erik.

OK jeg ser jeg har læst for hurtigt og min uforbeholdne undskyldning er
sendt til Peter .... håber i andre også tilgiver mig .....

hej fra Ami

Fra : Erik

Dato : 03-05-01 20:04

"Christina Puhakka Egholm" <christina.egholm@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:pG_H6.5568$Iq.960007@news101.telia.com...
> Anne-Marie Prange Madsen <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev...

> Øh, ret skal være ret. Peter skældte ud på *Erik* -

det gør han altid !!

>ganske som du. Der er
> ikke mange i denne gruppe med så dårlig stil som Erik.
> Endnu et gudsbevis!

Jeg har måske i dine øjne en dårlig stil , men hvad har et
vitighed der faldt i dårligt jord, og " et Gudsbevis "
at gøre ?????

Erik

Fra : Niels Steg

Dato : 02-05-01 22:51

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:MAZH6.5546$Iq.941866@news101.telia.com...

> [...]
fortæller
> om sig selv på den måde med så hånlige ord som du og Peter B. Juul

Jeg tror nu ikke Peter hånede Jørgen, for mig ser det ud til at han
skammer Erik hen i en skammekrog hvor han også burde være!

Niels

Fra : Erik

Dato : 03-05-01 19:51

"Niels Steg" <niels.steg@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg tror nu ikke Peter hånede Jørgen, for mig ser det ud til at han
> skammer Erik hen i en skammekrog hvor han også burde være!

det tror jeg heller ikke, men Peter er altid på nakken af en eller anden
personligt og provakerende.

Erik

Fra : Peter B. Juul

Dato : 03-05-01 22:59

"Erik" <erik-larsen@get2net.dk> writes:

> det tror jeg heller ikke, men Peter er altid på nakken af en eller anden
> personligt og provakerende.

Nej, sig det nu bare som det er, Erik: Peter (jeg) er altid på nakken
af _dig_! Han (jeg) forfølger dig!

Og du har ret. Jeg forfølger dig og kommenterer det hver gang du
lukker tåbeligheder ud. Eller i hvert fald mange gange, for jeg fanger
sikkert ikke dme alle.

Men normalt er det du siger bare ulogisk, dårligt underbygget og noget
teologisk makværk. Denne gang var det derimod et direkte personangreb
på Jørgen, og lige meget, hvor meget du klynker over at jeg er på
nakken af dig, så ændrer det ikke på din sjofle opførsel.

--
Peter B. Juul, o.-.o "And how are you?" said Winnie-the-Pooh.
The RockBear. ((^)) Eeyore shook his head from side to side.

Fra : Erik

Dato : 03-05-01 20:14

> [...]
fortæller
> om sig selv på den måde med så hånlige ord som du og Peter B. Juul møder

Peter skælte mig ud for Jørgens skyld, hvorfor skal han så skamme sig ??

>Jørgen og forøvrigt også Anders viser os
> andre den fulde tillid at krænge deres privatliv ud ... og det mindste vi
> andre .... hvis vi er kristne ... kan gøre er at møde dem med respekt....

Som du kan, Men hvor er krænkelsen og jeg tvivler på at Jørgen ikke
vil sige at jeg ikke har respekteret hans inslag og meninger.

> og
> jeg der ellers ikke havde lyst til det .... vælger nu at følge Anders og
> Jørgens eksempel ...

det er længe siden jeg fortalte min historie og om min frelse oplevelser her

DLK,

så det vil I kunne grine af en af de nærmeste dage ...
> og den der ler sidst ler bedst ...

Men jeg må ikke lave en vits, uden at skal skamme mig ?? ???

Erik

Fra : anderspj

Dato : 04-05-01 04:13

Erik <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:q4iI6.336$cQ1.50161@news.get2net.dk...

> "Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse

> fortæller
>
> Peter skælte mig ud for Jørgens skyld, hvorfor skal han så skamme sig ??

Nej, vel?

> Som du kan, Men hvor er krænkelsen og jeg tvivler på at Jørgen ikke
> vil sige at jeg ikke har respekteret hans inslag og meninger.

DU er en krænkelse af dette forum!

> det er længe siden jeg fortalte min historie og om min frelse oplevelser
her
> på
> DLK,

DIN frelse?

> så det vil I kunne grine af en af de nærmeste dage ...
>
> Men jeg må ikke lave en vits, uden at skal skamme mig ?? ???

Fjols!

Fra : anderspj

Dato : 02-05-01 22:03

Erik <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MKYH6.151$vW.52643@news.get2net.dk...

> "Live4Him" <au_536@lite.dk> skrev i en meddelelse
> til

> HA-HA

Manglende situationsfornemmelse, ja, der var den: Total mangel på
situationsfornemmelse.

Lad være med at forstyrre på grund af een enkelt åndssvag anslagsfejl, når
Jørgen fortæller sin historie, vil du ikke godt?

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 02-05-01 22:55

"Erik" <erik-larsen@get2net.dk> mælte sligt:

>HA-HA

Du er modbydelig.

*plonk*

--
=-=-=-= "Kæmp for alt, hvad du har kært; dø, om så det gælder =-=-=-=
* Rasmus Underbjerg Pinnerup <> }{obbes (ICQ UIN="4070320") *

Fra : Live4Him

Dato : 03-05-01 13:35

Del 3

Den første dag jeg kom ind i min nye klasse var der allerede drilleri i
luften -"neeej, se ham den nye, hvor ER han sød" - gjorde de andre elever
nar. Jeg tog det roligt, men det var min sidekammerat der var værst. Han
havde for vane under timerne, at stikke mig i låret med en spids blyant. Når
det blev frikvarter forstod man hvorfor. Han var skolens boksebold og de
andre elever var virkelig onde mod ham. Han fik regulær tæv i næsten hvert
frikvarter, indimellem så blodet flød. De voksne var tydeligt ligeglade.Der
var ikke så meget godt at sige om den skole, måske lige bortset fra selve
skolevejen, der gik igennem det smukke skovområde der omkranser
teglgårdssøen. Engang havde jeg en grotesk oplevelse på vej til skole. Under
broen var der smalt, og jeg cyklede derfor på fortovet, men meget
forsigtigt. Pludselig stod der en gammel dame med en stok og mens hun råbte
af mig jagede hun stokken resolut ind i mine eger på hjulet, eller rettere
sagt, hun forsøgte på det. Det var en rimelig farlig situation mens hun
arrigt skræppede "du må ikke køre på fortovet" og stak med sin stok. Som om
det retfærdiggjorde at hun nær havde fået mig at vælte ud på gaden foran
biler. Grotesk. Bagefter kunne jeg godt se det morsomme i situationen. "Den
gamle skøre kælling" tænkte jeg og passede lidt bedre på næste gang jeg
skulle under broen. Måske stod hun og ventede på mig.

Min mor og fars skillsmisse var nu et faktum. Min mor var blevet gift med
sin nye mand på rådhuset og det var svært for mig at acceptere. Min far fik
det meget dårligt og var ofte på værtshus og drak meget. Min far drak så
meget at han tilsidst blev syg og måtte indlægges. Han døde hvis han ikke
holdt op, sagde lægen, og senere fik min far hjælp. Ja, det gjorde hele
familien, da næste stop for mig var et behandlingssted der hed Villa Heise
og som lå i Allerød.

Det var en råkold vinterdag med masser af sne da jeg i februar måned 1977
flyttede ind på Villa Heise. Det var min mor der kørte mig, og det gik ikke
så stille som da min far kørte mig på børnepensionen et halvt år tidligere.
Vi kom hen til indgangen og da jeg så skiltet hvor der stod
"behandlingshjem" begyndte jeg at stortude. Det var dette ord
"behandlingshjem" der ligesom satte etikette på mig og min situation, og der
lå i det ord at jeg skulle behandles. Det var for meget for mig, jeg var
rigtig ulykkelig den første dags tid, men det skulle vise sig snart at vende
til det bedre. Der var mange pædagoger og behandlere på Villa Heise og hele
familien blev hjulpet ved vores familiemøder der foregik med en psykolog,
der skulle alt gennemtales og især mig far fik det bedre af det. Jeg var på
Villa Heise i et års tid og fik det markant bedre. Villa Heise havde også
sin egen skole hvor vi var max 4 elever i klassen og det var rigtig
hyggeligt. Vi var også på tur til Norge, hvor vi om sommeren var på
vandretur og om vinteren på skiferie. Det var en god tid for mig, mit lange
"syge" hår var nu forlængst blevet klippet i overenstemmelse med datidens
mode og jeg behøvede ikke at gemme mig bag vintertøj i sommervarme.

Gennem samtaler med psykologen fik jeg mere overblik og det kaotiske fortog
sig. Det kom orden i sagerne. Jeg var så glad for Villa Heise, vore
udflugter, den dejlige mad og den store opmærksomhed man fik at jeg spurgte
hvornår man skulle derfra igen. "Når man elsker stedet, så er det på tide at
komme videre" sagde en af pædagogerne til mig. "Nøøøj hvor uretfærdigt"
tænkte jeg, når man endelig får det godt et sted, så skal man videre. Og
videre skulle jeg altså, spørgsmålet var bare hvorhen. Min far der nu havde
fået det bedre, fik en del jobtilbud i udlandet, bla. Saudi Arabien, München
og Chicago. Jeg ville gerne bo hos min far og skulle han rejse til udlandet
virkede det bare endnu mere spændende, synes jeg. Så kom jeg ud i verden og
oplevede noget. Men min far kunne ikke have mig, og jobtilbudene tog han
ikke imod, så hvad nu ? Min psykolog mente det ville være dårligt for mig at
bo hos min mor og hendes nye mand, da jeg bla. havde visse
vrangforestillinger og symptomer der kunne bakke den holdning op. Så hvor
skulle jeg så være ? Det var da at ordet kostskole kom på bane. Stenhus
kostskole i Holbæk. Jeg talte med psykologen om det, og en tidligere beboer
på kostskolen bedyrede mig hvor godt det var og at jeg lige var typen der
kunne falde til sådan et sted. Min mor synes det var en dårlig ide og var
bange for at de skabte små "soldater". Men jeg lod mig overtale, og Stenhus
Kostskole blev mit hjem i de næste 5 år. 5 år med mange oplevelser, både
gode og dårlige. Men mest gode.

Fortsættes

jørgen.

Fra : Erik

Dato : 03-05-01 19:52

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <hobbes@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Erik" <erik-larsen@get2net.dk> mælte sligt:

> Du er modbydelig.

Jeg er ved at tro Niels har ret

Erik

Fra : Erik

Dato : 03-05-01 19:59

"Erik" <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Live4Him" <au_536@lite.dk> skrev i en meddelelse
> til

> HA-HA

Det var fra min side kun ment som en anerkendende vitighed, men jeg kan
forstå at man ikke har nogen form for humor og det er jeg meget bedrøvet
over.

Erik

Fra : anderspj

Dato : 04-05-01 13:44

Erik <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:p4iI6.334$cQ1.50161@news.get2net.dk...
> Det var fra min side kun ment som en anerkendende vitighed, men jeg kan
> forstå at man ikke har nogen form for humor og det er jeg meget bedrøvet
> over.

Vis dig som en mand (og et ordentligt menneske) ved at give Jørgen en
undskyldning.

Det skylder du ham.

--
Anders Peter Johnsen

Fra : P.N.

Dato : 03-05-01 22:05

læs www.poul.org
"Erik" <erik-larsen@get2net.dk> wrote in message

> "Live4Him" <au_536@lite.dk> skrev i en meddelelse
> til

> HA-HA

jeg tror du er blevet besat.
P.N.

Fra : Kjaer

Dato : 05-05-01 20:42

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> læs www.poul.org
> "Erik" <erik-larsen@get2net.dk> wrote in message
> >
> jeg tror du er blevet besat.
> P.N.

Jørgens fine indlæg drukner fuldstændig i jeres fjollede snak. Slet jeres
indlæg, og start en ny tråd med cikaneri og had.

Fra : anderspj

Dato : 06-05-01 04:36

Hej Jørgen!

Jeg håber at du har det godt i dit lille nye hus.

Jeg er ked af Eriks latterliggørelse af dit tidligere indlæg, og jeg
beklager at jeg kan blive afsindig vred og skrive dumme ting...

Nuvel, hvordan går det?

Har du fundet den fred du håbede på i dit nye hus?

Jeg er glad for at du fortæller din "fulde" historie, for det er en gang
imellem nødvendigt at "gå i dybden" og lære hinanden ordentligt at kende.

Jeg er utroligt glad for denne gruppe, delvist på grund af dig og de indlæg,
du skriver og jeg vil virkelig håbe at du fortsætter med at skrive om dig
selv.

--
KH
Anders