Peugeot 206 2,0 HDi Fartpilot
Fra : Mikael Antonsen

Dato : 14-05-04 14:15

Det her er efterhånden ved at blive et større projekt, jeg har indtil videre
spurgt i Århus, Silkeborg, Herning

Århus: Nogen kan med den billige løsning til 1500 ellers er det den dyre til
5000, men du er nød til at montere vi kan ikke teste det inden, så enten
slipper du med 1500 eller med 5000
Silkeborg: Vi vil godt prøve inden du bare skal hoste op med 5000
Herning: Det koster 5000 færdig

Skal lige siges tallene er meget runde, da jeg ikke kan huske de præcise
tal.
Nu er det så jeg mener at i starten til 206, der kunne man få fartpilot til
1500, men ser ud til det er man gået helt væk fra.
Da bilen jo har elektronisk gasspjæld kan jeg ikke lige se hvorfor der skal
gøres så stort nummer ud af det, jeg har en skummel ide om at det er
lettjente penge for dem :/
Jeg håber virkelig i kommer med nogle gode inputs, om hvad i har erfaret
både på 206 og 307, og jeg er parat til at få testet en med fartpilot og en
uden, for at se om man bare kan kopiere data fra boksen over.
Men som sagt er jeg ikke kommet så langt i sagen endnu, andet end at spørge,
men det kan sq ikke passe må være så simpelt at styre når det i forvejen
styres elektronisk.

-Mikael Antonsen

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-04 16:36

Hej

Glæder mig til at høre nærmere. Jeg har lige købt en 206'er og Peugoet vil
have 4.000 kr. for at montere en fartpilot, men kan det gøres billigere
så....

Martin

---

Fra : Soren Pedersen

Dato : 14-05-04 20:18

Du kan høre ad inde på www.hi-speed.dk - Der er næsten med garanti nogen der
har styr på slige sager.

Mvh
/Søren - Xantia HDi W/E (WeekEnd) og Pug 309 W/E (WifeEdition)