Jeg ka ikk hit u a et!
Fra : JDJ

Dato : 01-05-01 18:31

Min Suzuki K 50 har fået et underligt problem med at starte. Den er træls at
starte når den er kold (starter efter 4-5 forsøg). Hvis man så kører lidt
til den er varm starter den fint (1. forsøg) Men når motoren så er varm og
så står et par minutter, og når man så forsøger at starte igen kan den ikke
starte.

Hvad i &/¤%&/#¤&% er der galt med det gamle lort?

44mm Cylinder og stempel
16mm karbo og indsugning 170 Dyse, nålen i andet hak fra neden
6,5 hk udstødning
Nye platiner og kondensator

--
JDJ
http://www.jdj.subnet.dk

Fra : RpR

Dato : 01-05-01 20:21

andet tændrør?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : JDJ

Dato : 02-05-01 17:18

RpR <rpr@mopedgallery.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:i1EH6.315$Qj7.19764@news.get2net.dk...
> andet tændrør?

Det har jeg prøvet, og det der sidder i er helt nyt. Den vil ikke rigtigt gå
ordentligt i tomgang, den går lige pludseligt ud efter 10-20 sekunder i
tomgang.

--
JDJ
http://www.jdj.subnet.dk

Fra : DWM

Dato : 02-05-01 17:39

"JDJ" <silje@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det har jeg prøvet, og det der sidder i er helt nyt. Den vil ikke rigtigt gå
> ordentligt i tomgang, den går lige pludseligt ud efter 10-20 sekunder i
> tomgang.

Stil tænding? Rens karburator? Skift til et tændrør med andet glødetal?
Jeg brugte selv B7P i tidernes morgen
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : JDJ

Dato : 02-05-01 17:55

> Stil tænding? Rens karburator? Skift til et tændrør med andet glødetal?
> Jeg brugte selv B7P i tidernes morgen
> --
> Med Venlig Hilsen / Best Regards
> Kenneth Iversen

Det er alt sammen forsøgt men uden held

--
JDJ
http://www.jdj.subnet.dk

Fra : RpR

Dato : 02-05-01 19:09

>Det er alt sammen forsøgt men uden held

Jeg synes altså det lyder som om tændingen står forkert. Anden forklaring
kan jeg ikke rigtig finde. Det er enten tænding eller karb vil jeg tro.