Ang. "lille" cykel til at starte på
Fra : Michael Haahr

Dato : 01-05-01 18:15

Hej!

Jeg spurgte for at par dage siden om det var muligt at drosle en Suzuki
GSX600FY, men fandt ud af at det vidst ikke var sådan en god ide alligevel,
derfor vil jeg gerne høre, hvad i kan anbefale mig, af motorcykel til at
køre på fra jeg får kortet som 18årig, til jeg som 20årig godt må køre på
Suzuki GSX600FY, uden drosling!

--

Med Venlig Hilsen

Michael Haahr
E-mail: michael-h@email.dk

Fra : Bo Thomsen

Dato : 01-05-01 20:34

> derfor vil jeg gerne høre, hvad i kan anbefale mig, af motorcykel

gs 500e med fuldkåbe
mvh

Bo Thomsen
vfr750f-g
bbt@worldonline.dk

Fra : Christian Knudsen

Dato : 01-05-01 21:02

"Bo Thomsen" <bbt@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> gs 500e med fuldkåbe
> mvh
>
> Bo Thomsen
> vfr750f-g
> bbt@worldonline.dk
>
>Ja, her kan jeg også kun være enig. Det er en fed cykel, især med fuldkåbe.
Prøv at kig efter den. Jeg har masser af billeder af GS500'er med/uden
fuldkåbe hvis du er interesseret.

Christian
GS500E

Fra : Rasmus Boeriths Vest~

Dato : 02-05-01 19:12

Der er en masse billeder af gs500e'eren på
www.GStwin.com både med fuldkåbe og uden.

mvh.
Rasmus

Fra : Michael Haahr

Dato : 01-05-01 21:39

> gs 500e med fuldkåbe

Har kigget lidt og kan se der findes 2slags... en GS500EY og en GS500E/EUX,
hvilken en af dem er der tale om, og skal maskinen drosles ned først ?

Fra : Jacob

Dato : 01-05-01 22:51

Michael Haahr <michael-h@email.dk> wrote in message

> Har kigget lidt og kan se der findes 2slags... en GS500EY og en
GS500E/EUX,
> hvilken en af dem er der tale om, og skal maskinen drosles ned først ?

Det sidste bogstav referer til årgangen:
V='97
W='98
X='99
Y='00

Dvs. den første er en std. (ikke-droslet) fra år 2000

Den anden er fra '99 (X)
"EU" betyder at den er droslet fra fabrikken af.

Mvh
Jacob
GS500 (fra '99 og droslet fra fabrikken - gæt selv efternavnet

Fra : Janus

Dato : 01-05-01 21:26

er det ikke til du er 21 ???

Janus

Michael Haahr <michael-h@email.dk> skrev i en

Fra : Morten Juel

Dato : 01-05-01 21:32

> er det ikke til du er 21 ???
nej efter 2 år bliver kortet automatisk "stort"

Mvh
Morten

Fra : Janus

Dato : 01-05-01 21:51

tak så blev jeg det klogere ; )))

Janus

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en

Fra : Morten Juel

Dato : 01-05-01 21:55

> tak så blev jeg det klogere ; )))

np, det er altid radt at blive klogere

Mvh
Morten

Fra : Michael Haahr

Dato : 01-05-01 21:35

> er det ikke til du er 21 ???

Når førebeviset er 2 år gammelt, bliver det automatisk til et stort
førebevis!

Fra : Morten Juel

Dato : 01-05-01 21:37

"Michael Haahr" <michael-h@email.dk> skrev i en meddelelse

> Når førebeviset er 2 år gammelt, bliver det automatisk til et stort
> førebevis!

HA jeg var 3 minutter før dig )

Mvh
Morten