Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Radeon 9600XT. Spil "fryser"!!
Fra : D.A.

Dato : 14-05-04 12:21

Hej gruppe.

Efter at have haft store problemer med at installere
Asus Radeon 9600XT graffikkort, er det endelig
lykkes mig at køre almindelig programmer på
min computer.
Nu har jeg så fået et andet problem.
Når jeg vil spille Colin Mcrae osv, osv
fryser computeren og jeg må genstarte.
Jeg har prøvet at teste 3D i dxdiag. der er ikke noget galt.
Har været i ATI Contropl Panel og været i Smartgart
og slået AGP Skriv fra. Også i Bios har jeg
slået AGP fra som jeg andet steds i denne gruppe har læst
at man skulle prøve.

Min Pc består af :

ASUS P4T
Socket 423 Motherboard (Opdateret bios)
Intel 850 Chipset
CPU 1700 MHz
768 RD Ram
160Gb Seagate ATA harddisk
Reinstalleret XP Home m. SP 1
Catalyst 4.5

Håber at nogen kan finde en løsning på dette.

På forhånd tak.
Med venlig hilsen
D.A.

Fra : LNC

Dato : 15-05-04 07:30

Er det ikke kun Fastwrites du skal disable det mener jeg nu det er

Fra : D.A.

Dato : 15-05-04 09:24

Hej LNC

Selvfølgelig, det var også det jeg mente.
Beklager, min fejl.

Mvh. D.A..

Fra : LNC

Dato : 15-05-04 07:30

Fra : Kaptajnen

Dato : 15-05-04 13:58

Hvis det er gfx kortet der er galt med.... så prøv dit kort på en anden
computer for at gøre dig sikker på at det er det.... og få det byttet om...
hvis muligt

Fra : D.A.

Dato : 15-05-04 14:03

Hej Kaptajn

Jeg har fået byttet kortet én gang.
Samme problem, desværre.

Mvh.
D.A.

Fra : D.A.

Dato : 16-05-04 10:58

Smartdoctor viser denne meddelse :

"VGA's voltage is out of safe bound.
Motherboard doesn't supply reliable 3.3 voltage."

Vcc : 3.21
Vcore : 1.29
AGP Vddq : 1.53 m. røde tal.
FB Vddq : 2.59