Musik-Impulser :)
Fra : Thomas P

Dato : 03-12-00 17:50

Hej,

Jeg har brug for en eller anden kode der kan opfange de signaler der løber
ud til højttalerne og får dem til at spille musik fra computeren. Mere
præcist er jeg ude på at lave et program, der laver lysshow når der bliver
afspillet musik på computeren :) Dvs. at jeg også godt kan bruge, hvis nogen
skulle ligge inde med oplysninger om winamps musikoutputning, da jeg sådan
set bare skal lave noget i stil med de utallige plugin´s man kan få til
winamp (og som viser en eller anden form for grafik, der passer til bassen).
Jeg har det bare sådan at jeg ikke vil være afhængig af at mit program skal
være registreret i noget winamp-noget ! Håber I kan hjælpe mig =)

- Thomas

Fra : Niels (niLLer)

Dato : 03-12-00 19:53

Just as I expected, "Thomas P" <blomme@post.com> came up with this:

> [...]
>Jeg har det bare sådan at jeg ikke vil være afhængig af at mit program skal
>være registreret i noget winamp-noget ! Håber I kan hjælpe mig =)

Prøv at se på <http://www.stnd.de/>. Der er nogen lækre downloads til
"Delphi + WinAmp = Plugins".

Niels (aka. niLLer)
--
e-mail: nmartin at iname dot com ICQ UIN: 50187323
http://xoasis.com/~niller/ - niLLer's pages (My programs, in English)