Jamen må Gud velsigne jer alle
Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 11-05-04 22:24

Hej

Både til gamle og nye i gruppen .. hentede gruppen ned for lige at
se om der var noget der havde min interesse ... læste lidt hist og
pist i håb om at finde tråde der havde min interesse .. fandt nogle
kendte navne og og en masse ukendte navne .. men ok .. ønsker jer
alle Guds rige velsignelse og sender hils fra
(Anne-Marie Prange) Ami

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-05-04 14:07

Anne-Marie Prange wrote:
> [...]
> kendte navne og og en masse ukendte navne .. men ok .. ønsker jer
> alle Guds rige velsignelse og sender hils fra

Hej Ami!

Velkommen tilbage!

Ja, nu er det jo ikke længere en vis Hr. Mosegaard, som spammer gruppen, men
derimod det ex-katolske ægtepar Cyril og Britt Malka, der lige i forbindelse
med "Passion of the Christ"-filmen er sprunget ud af skabet som
"hardcore-Kristus-benægtende" jøder, hvilket i rig grad præger gruppen og
sætter gang i nogle - heldigvis mere relevante? - diskussioner om
Kristendommen.

Jaja, lidt sjov har vi da altid!

Anders Peter Johnsen