Blot en tanke. 2
Fra : Harald Mossige

Dato : 09-05-04 14:24

Man bør alltid passe på å holde innleggene på et inteligensnivå som er
tilpasset de tiltenkte mottagerenes intelegensnivå.

HM

Fra : Kall, Mogens

Dato : 09-05-04 16:59

"Harald Mossige" skrev

> Man bør alltid passe på å holde innleggene på et inteligensnivå som er
> tilpasset de tiltenkte mottagerenes intelegensnivå.

Hvis du hentyder til mit indlæg ...

Date: 9. maj 2004 CET 13:17
Subject: Konklusion vedr. om Jesus anerkender de 10 Buds ordlyd
2082 news:lsonc.161827$jf4.8349338@news000.worldonline.dk

.... vil jeg hermed give dig en undskyldning

(jeg kom til at overvurdere din intelligent)

Dét spørgsmål, som svæver *mellem* linierne, er nemlig:

Kan muslimerne *dokumentere*, at deres såkaldte hellige skrift, Koranen, er
i overensstemmelse med originalerne (GT og NT), også hvad angår de 10 Bud ?

Med venlig hilsen
Mogens Kall
The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,
da kontakt Dialogcentret http://www.dci.dk/
(denne kilde er *GRATIS*, Matt.10,8b, modsat "visse" andres)

Last-Informationfile:
( use http://www.google.dk/grphp )
1662 news:sbX3c.108512$jf4.6509896@news000.worldonline.dk
2038 news:t4Klc.153250$jf4.8172760@news000.worldonline.dk

File-number:
2083

Fra : Harald Mossige

Dato : 09-05-04 19:09

"Kall, Mogens" <mogenskall@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message
> "Harald Mossige" skrev

> Hvis du hentyder til mit indlæg ...

Neidå. der er lang tid sidandu demonstrerte at vetug samtale med deg er
umulig. Eg ser det som bortkasta "tid" å lesa dei samtalane du har med deg
sjølv.

HM

Fra : Kall, Mogens

Dato : 11-05-04 08:31

"Harald Mossige" skrev

> [...]
> umulig. Eg ser det som bortkasta "tid" å lesa dei samtalane du har med deg

Glæder mig at høre

File-number:
2084