motorcykelforhandler
Fra : René Hvid

Dato : 13-05-04 22:29

Hej NG

Nogen der kan anbefale nogle mc forhandlere med mange brugte cykler i
Jylland (helst i den nordlige halvdel)

--
Rene Hvid
Alias "Benneweis"

Fra : Klynder

Dato : 13-05-04 23:28

"René Hvid" <benneweis@stofanet.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Nogen der kan anbefale nogle mc forhandlere med mange brugte cykler i
> [...]

Jeps, kan varmt anbefale Motor-hjoernet i Viborg (den sniger sig vel lige op
i den nordlige halvdel :)). Købte selv yamahaen der, og der er virkelig god
service, der er ikke noget der haster, og det er bare kanon. De har en del
cykler stående, mange flotte, men kig da på www.motor-hjoernet.dk :)

Mvh Mikael Klynder
XJ600N
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=590

Fra : Klynder

Dato : 13-05-04 23:32

ok, nu er jeg jo også en spade, det hedder www.motorhjoernet.dk

Fra : Ole

Dato : 14-05-04 05:56

René Hvid wrote:

> Hej NG

> Nogen der kan anbefale nogle mc forhandlere med mange brugte cykler i
> Jylland (helst i den nordlige halvdel)

Hej.
Et lille fif til dig. Har selv lige skiftet cykel til en xj 600. Jeg søgte
meget herhjemme, men fandt ikke nogen der passede i pris og stand. Heller
ikke ved dem der henter cykler i udlandet og sælger uden afgift (desuden
syntes jeg de var for dyre, når jeg sammenlignede med priser fra f.eks.
Tyske motor sider.) Jeg fandt derfor selv en i Hanover, hentede den onsdag.
Pris 1000 euro = ca 7500,-kr. For det fik jeg en Yamaha xj 600 årgang 1990,
flot og velholdt, uden fejl og mangler, Givi topboks og sidetasker.
41200km.
Havde set samme model udentasker og årgang 86 til 17.500,-kr u.afgift
herhjemme.
Diff. kan du selv putte i lommen.
Prøv motoscout.de og se derefter ca afgift, på den model du finder, på
toldskat.dk Held og lykke. Ole.

Fra : Ole Hansen

Dato : 14-05-04 08:52

"René Hvid" <benneweis@stofanet.dk> writes:

> Hej NG
>
> Nogen der kan anbefale nogle mc forhandlere med mange brugte cykler i
> Jylland (helst i den nordlige halvdel)

Mjah.. De lokale, i Aalborg, har jo ikke vanvittigt mange cykler til
at stå.. Såhh.. Måske Frankie's i Randers?

> Rene Hvid
> Alias "Benneweis"
> www.ulvenemc.dk

Lækker Bededags-tur! :)

--
Ole Hansen

Fra : Jonas Holt

Dato : 14-05-04 10:02

> Nogen der kan anbefale nogle mc forhandlere med mange brugte cykler i
> Jylland (helst i den nordlige halvdel)

Måske TK-Motor i Hjørring?

Mvh
Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Klynder

Dato : 14-05-04 11:33

> Nogen der kan anbefale nogle mc forhandlere med mange brugte cykler i
> Jylland (helst i den nordlige halvdel)

Nårh, ja, så er der jo også mc-huset i kølkjær ved herning, har rigtig mange
motorcykler stående, næsten udelukkende sportsmodeller. www.mc-huset.dk .
Der skal du bare være indstillet på, at man sagtens kan traske rundt i
butikken i et par timer, uden at der kommer nogen og prøver at sælge noget.
Det er lissom butikken hvor man selv skal sørge for at få service... :) Og
de har så satans travlt, burde måske ansætte en sælger.

Mvh Mikael

Fra : anders majland

Dato : 14-05-04 12:10

> Der skal du bare være indstillet på, at man sagtens kan traske rundt i
> butikken i et par timer, uden at der kommer nogen og prøver at sælge
noget.

Det kan også være en fordel ... Hvis man har lyst til at gå og ose så er
det også træls med en sælger på nakken ...

(Udtaler mig generelt - har aldrig været dernede)

/A