Track day
Fra : Niels Jensen

Dato : 13-05-04 21:22

Hej NG
Vi er nogle gutter fra århus som skal ned og kører på Padborg Park d. 7
August 04 så hvis der er nogen her i ng`en der skulle være interreseret, så
kig på dk.binaer.motor eller send mig en mail.

Mvh. NCJ (Bladerunner)

Fra : Niels Jensen

Dato : 13-05-04 21:28

Ny Email ncj-el@mail.dk den gamle dur ikke

Fra : Ronni Sørensen

Dato : 14-05-04 12:37

må man ha larme potte på?

Ronni
'93 Fireblade

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 14-05-04 15:50

"Ronni Sørensen" <dsl1131654@vip.cybercity.dk> wrote in message
> må man ha larme potte på?

Nej.. Du må ikke larme mere end 93 db, det er på Padborg Park..

Thore