/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
køb af VFR 750
Fra : René Hvid


Dato : 13-05-04 17:42

Hej NG

Da jeg har en bekendt der står for og ville købe en VFR 750, ville jeg lige
høre om der er noget man skal være specielt opmærksom på på denne model, da
jeg ikke kender den selv.

På forhånd tak

Benneweis




 
 
Anders Houmark (13-05-2004)
Kommentar
Fra : Anders Houmark


Dato : 13-05-04 18:16

René Hvid wrote:
> Hej NG
>
> Da jeg har en bekendt der står for og ville købe en VFR 750, ville
> jeg lige høre om der er noget man skal være specielt opmærksom på på
> denne model, da jeg ikke kender den selv.

Der er en rigtig god Buyers Guide på www.vfr.dk der er stort set alt omtalt.


--
Anders Houmark
www.AndersH.dk
www.chipsguiden.dk



Gynex (13-05-2004)
Kommentar
Fra : Gynex


Dato : 13-05-04 22:16

Ud over almindelige sliddele, tror jeg ikke det er muligt at splitte en VFR
ad....
-Køb den, du vil ikke fortryde det....

/Gynex
VFR750 RC36



Mikael N (14-05-2004)
Kommentar
Fra : Mikael N


Dato : 14-05-04 06:28


"Gynex" <gynex@NOCRAPsol.dk> skrev i en meddelelse
news:40a3e581$0$224$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Ud over almindelige sliddele, tror jeg ikke det er muligt at splitte en
VFR
> ad....
> -Køb den, du vil ikke fortryde det....
>
> /Gynex
> VFR750 RC36

Hej
Jeg har lige købt en vfr 1988 og er yderst tilfreds med den ( har kørt cbr
600 ) , nu har jeg kun kørt den hjem fra fyn og derefter skildte jeg den
ad.
Den skulle have skiftet kronrørslejer, og bremserne hang kraftigt,,
kædekittet skal skiftes (bliver gjort i dag) så når det er gjort, skal der
køres nogle km , det er jo en helt anden maskine end cbr'en. Trods den korte
tur føltes den meget letkørt , den føles dog en del større uden egentlig at
være det ( er nok den mere oprejste kørestilling).
Nå motoren har kørt 83000 km og går som en drøm skift olie og filter hver
5000 km og den holder evigt.( husk originalt oliefilter hver gang )
Trækkræften er betydelig større så lær maskinen før du søger dens grændser.
Jeg vender tilbage med mine erfaringer med cbr 600 f1 kontra vfr 750 når jeg
har kørt nogle km.

Mikael
>
>



F.Sander (14-05-2004)
Kommentar
Fra : F.Sander


Dato : 14-05-04 17:03

ng).
> Nå motoren har kørt 83000 km og går som en drøm skift olie og filter hver
> 5000 km og den holder evigt.( husk originalt oliefilter hver gang )
>---------------
5000km tja, ved ikke rigtig , MEN lad værre med at skifte olie fra mærke
diller til mærke daller fordi det er på tilbud, forskellige aditiver (
stavefejl eller ej i fatter det vel ) giver forskellige aflejninger osv.

VIGTIGT stil ventiler for hver 12.000km ; det vil måske kun dreje sig om
et pr. stk men alligevel.
7 år -74.000km på 90 Viffer, solgt 97

Mvh FS
-Mek'r og hard-core-V4 fan....strækker som ind i hellved og ryster "ikke"
som en V2/traktor...



Lange (14-05-2004)
Kommentar
Fra : Lange


Dato : 14-05-04 07:23

> Da jeg har en bekendt der står for og ville købe en VFR 750, ville jeg lige
> høre om der er noget man skal være specielt opmærksom på på denne model, da
> jeg ikke kender den selv.

Udover alt det sædvanlige man skal kigge efter på en brugt mc, er der
faktisk kun ensretteren der kan volde problemer. Problemet er dog ikke
større, end at hvis uheldet er ude, leverer Schnabel en
erstatningsensretter der ingen problemer er med.

Ellers prøv at gå ind på www.vfr.dk. Der kan du få alt at vide omkring VFR
modellerne.

Lange
www.vfr.dk


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408903
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste