Hastighedskontrol den 14/5 ?
Fra : Carl Dragert

Dato : 13-05-04 13:47

Der er et stort antal politi'er i København i disse dage, jeg kan ikke
rigtigt finde ud af hvorfor.

Men det er underligt, at uanset hvor jeg møder en mc betjent, så virker det
ikke som om de har fokus på trafikken. Så måske er risikoen for at møde en
bødeudskrivende betjent uden for København mindre i morgen end den plejer at
være

--
mvh Carl Dragert
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=531

Fra : Anders Thorup

Dato : 13-05-04 14:00

Carl Dragert wrote:
> Der er et stort antal politi'er i København i disse dage, jeg kan ikke
> rigtigt finde ud af hvorfor.

Ja,, hvorfor mon????

MVH / Best Regards
Anders Thorup
www.dfmc.dk/Anders_Thorup
Honda VFR750F RC24 Perlemorshvid

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-05-04 14:37

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> wrote in message

> Ja,, hvorfor mon????

Det vrimler med arbejdsløse udlændinge i KBH som de er nød til at have styr
på. Der er pålidelige undergrundskilder der rapporterer at de planlægger at
snige sig ind til diverse arrangementer uden at betale - både rock- og
klassiskarrangementer menes at være mål. Gad vide om det er effekten af
østudvidelsen vi ser nu?

vh
Torben

Fra : Dan Jørgensen

Dato : 13-05-04 15:25

> Der er et stort antal politi'er i København i disse dage, jeg kan ikke
> rigtigt finde ud af hvorfor.

Er du lige faldet ned fra månen ?

Fra : flemsus

Dato : 13-05-04 15:48

"Dan Jørgensen" <dj@get2net.dk> wrote in message

> Er du lige faldet ned fra månen ?

Har du ingen humor?

--
Mvh. Flemming Sørensen

Remove NOSPAM to reply.

Fra : Freddy Lang

Dato : 13-05-04 16:48

flemsus wrote:
> "Dan Jørgensen" <dj@get2net.dk> wrote in message

> Har du ingen humor?

*ROFL*

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Michal

Dato : 14-05-04 14:38

On Thu, 13 May 2004 16:25:17 +0200, Dan wrote:
> [...]

Det er vist noget med en Australsk ambassadør eller diplomat? Busserne
flager nemlig med det Australske flag...

> Er du lige faldet ned fra månen ?

Månen? Den kan man da ikke falde ned fra, det er jo bare en ost ;)

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Moller

Dato : 14-05-04 14:51

Michal wrote:

> Det er vist noget med en Australsk ambassadør eller diplomat? Busserne
> flager nemlig med det Australske flag...

   Nåååå, det er den person som er skyld i at menuen på arbejdet stod på
Kænguru kød.. fy for satan, og så det der klamme kage med marcipan :( æv æv

> Månen? Den kan man da ikke falde ned fra, det er jo bare en ost ;)

   ;) rrraaallleeee.... varm ost... skinke.... kebab... oliestegt dej...
aaaaaahhhhhhhh

--
VH
Lars Molnit

Fra : Brian Larsen

Dato : 14-05-04 16:18

On Fri, 14 May 2004 15:51:08 +0200, Moller wrote:

>    Nåååå, det er den person som er skyld i at menuen på arbejdet stod
>    på
> Kænguru kød.. fy for satan, og så det der klamme kage med marcipan :(
> æv æv

Det er da billigt sluppet, vi fik serveret både kænguru og krokodille.

// brian

--
Brian Lund Larsen

// '75 Honda CB400F

Fra : Michal

Dato : 14-05-04 20:42

>    Nåååå, det er den person som er skyld i at menuen på arbejdet stod på
> Kænguru kød.. fy for satan, og så det der klamme kage med marcipan :( æv æv

ØØv, det kunne jeg godt tænke mig at have prøvet. Jeg havde kun
brunchbuffé, af fineste klasse. Laks, parmaskinke, og meget andet, lige
til man skammede sig for en tyver :)

>    ;) rrraaallleeee.... varm ost... skinke.... kebab... oliestegt dej...
> aaaaaahhhhhhhh

Så så, ikke falde ned fra cyklen mens du har en durum i munden,
bilisterne på motorvejen bliver jo forvirrede af det :)

--
Venlig Hilsen
Michal