Hvor skal man købe sin DVD på nettet?
Fra : Peter Oestergaard

Dato : 01-05-01 15:40

Med fare for at der har været masser af posts om dette - prøver jeg
alligevel

Hvor skal man købe sine DVD på nettet?? I EU eller non-EU og hvem har I
bedst erfaring med. Jeg "forsøgte" sidste år at købe 6 stk. hos
http://www.dv-depot.com, der aldrig kom frem og Eurocard måtte ind og dække
udgifterne...

/Peter

Fra : HKJ

Dato : 01-05-01 16:07

"Peter Oestergaard" <peter.oestergaard@usa.net> wrote in message
> [...]
>
> Hvor skal man købe sine DVD på nettet?? I EU eller non-EU og hvem har I
> bedst erfaring med. Jeg "forsøgte" sidste år at købe 6 stk. hos

Du kan f.eks. købe dem i Danmark med Dankort ved:

www.dvdoo.dk
www.dvdz.dk

Ved køb indefor EU kan du risikere at nogle forhandlere lægger 25% dansk
moms til prisen (Det skal de hvis de handler meget med Danmark).

Udenfor EU er der sommetider moms+told og ekspeditionsgebyr, afhængig af om
toldvæsnet fanger pakken og forsendelsesmåde.

Fra : Steen Villumsen

Dato : 01-05-01 16:50

Jeg kan varmt anbefale

www.dvdproshop.dk

Men tag også et kig i dk.marked.privat.tv+video.dvd - der har
spørgsmålet været vendt mange gange.

/Steen

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 01-05-01 21:20

"Peter Oestergaard" <peter.oestergaard@usa.net> skrev:

> Hvor skal man købe sine DVD på nettet??

www.dvdboxoffice.com Code 1. (Bliver næster aldrig nuppet) *7-9-13*
(Visa kort)

www.absound.ca Code 1 + Musik (Bliver ret tit nuppet, men det er stadig
billigere end at købe dem i DK) (Visa kort)

www.alldigital.dk Code 2 (Er billigst med nye Danske code 2 udgivelser)
(Bank overførsel)

--
Rasmus.

Fra : Hulubulu

Dato : 01-05-01 22:11

Hej !

Jeg har utroligt gode erfaringer med WWW.PLAY247.COM

Priserne er som regel lavere end hvad jeg ellers kan få tingene til, de
ligger i England, så der er ikke noget bøvl med toldvæsenet, og de er flinke
til at levere lidt før frigivelses datoen, feks. fik jeg Little Nicky med
posten d. 20/4, hvor officel release i reg. 1, var 24/4.
Leverings tiden er typisk 5-6 hverdage :( men sådan er det.

WWW.DVDBOXOFFICE.COM er også interessante, specielt hvis du vil have lidt
mere specielle ting, som feks. gamle s/h film på DVD, de ligger i Canada, og
rygter vil vide at de sørger for at sende fra England til kunder i EU, men
det er på rygte basis, jeg har ingen erfaring, udover at de har meget.....

:) Bo

Fra : Martin Bødewadt Jens~

Dato : 01-05-01 23:24

Play247 ligger ikke i England, men på Jersey, og der er bøvl med toldvæsnet
en gang imellem. Sjovt nok er det kun mine boxsætte der er blevet snuppet,
og ikke de enkelte DVD'er jeg har bestilt der.

Martin

Hulubulu <hulubulu@snotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:wGFH6.5261$Iq.763698@news101.telia.com...

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 02-05-01 01:48

Hej Martin

Det giver lidt sig selv.

Der er som hovedregel ikke told på breve. Kun pakker!

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 02-05-01 08:33

http://www.new-factory.dk/

--
Cordiali saluti Jesper

Fra : JSMadsen

Dato : 05-05-01 13:55

Peter Oestergaard skrev i meddelelsen ...
>Med fare for at der har været masser af posts om dette - prøver jeg alligevel

Det har der

>Hvor skal man købe sine DVD på nettet?? I EU eller non-EU og hvem har I
>bedst erfaring med. Jeg "forsøgte" sidste år at købe 6 stk. hos
> [...]

http://www.futureent.com er ikke blevet nævnt.
De har gode fornutige priser ala Play247 og bliver IKKE snuppet i tolden.
Og så har de en dejlig god Cheap REG1 sektion
Porto er incl. og betaling med VISA + andre kort.

--
/JSMadsen
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 20.000+ DVD anmeldelser!