CB400f ledningsnet
Fra : jesper

Dato : 12-05-04 21:40

Hejsa NG

Hvor kan man få fat på et ledningsnet til en Honda CB400f?
Davidsilverspares kan ikke skaffe det.
Kan man få lavet et helt nyt ledningsnet et eller andet sted??

Jesper

Fra : Niels T

Dato : 12-05-04 23:12

"jesper" <tiper@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> Davidsilverspares kan ikke skaffe det.
> Kan man få lavet et helt nyt ledningsnet et eller andet sted??

Hvis du finder en løsning, vil jeg mægtig gerne høre om det

OT
min CB400f er nemlig begyndt at "dø" mens jeg kører på den - dog ikke værre
end lidt hurtig ledningspilleri under tændingen kan ordne det (før jeg
mister alt for meget fart - bør dog nok få det fikset snart - for min
egen sikkerheds skyld..

-Niels T
CB400f

Fra : Armand

Dato : 13-05-04 15:57

Niels T <FJernDETTEniels_t79@hotmail.com> skrev i en

> [...]
værre
> end lidt hurtig ledningspilleri under tændingen kan ordne det (før jeg

"Under tændingen"? Er det under tændings-låsen??
Det er et typisk alderstegn at tændingslåsen bliver træt i bundstykket af at
de gamle stive ledninger har vrikket og vredet lige dér hver gang styret er
blevet drejet - Men problemet er ikke uoverskueligt: Max's MC import (á MC
Nøglen) har en uoriginal tændingslås til 400F'eren til under 300,-!

--
Armand.

Fra : Niels T

Dato : 16-05-04 13:20

snip

> [...]
> blevet drejet - Men problemet er ikke uoverskueligt: Max's MC import (á MC
> Nøglen) har en uoriginal tændingslås til 400F'eren til under 300,-!

Yep - under tændingslåsen.
Tak - det vil jeg prøve (er ved at være lidt belastende

-Niels