Centerstøttefod til XT600
Fra : anders majland

Dato : 12-05-04 14:00

Der for et stykke tid siden end er spurgte til hvor jeg havde min fra.
Nu er der igen en på ebay
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=68418&item=7901863283&rd=1

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Robert A. Hansen

Dato : 12-05-04 19:49

Ved du om sådan en kan sidde på en 350'er?? Det ville være -ret- lækkert!

Robert A. Hansen
Yamaha XT 350
http://dfmc.dk/480

Fjern REMOVE i mail-adressen ved direkte svar!
"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
message news:40a227cb$0$3047$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : anders majland

Dato : 12-05-04 19:52

> Ved du om sådan en kan sidde på en 350'er?? Det ville være -ret-
> lækkert!

Har ingen anelse ... Men hvor i verden holder du til. Du kan evt prøve
at måle på min og sammenligne. Men alt kan vel lade sig gøre med et
svejseværk ....

Fra : Robert A. Hansen

Dato : 13-05-04 22:34

> Har ingen anelse ... Men hvor i verden holder du til. Du kan evt prøve
> at måle på min og sammenligne. Men alt kan vel lade sig gøre med et
> svejseværk ....

Jeg holder for det meste til i København... og nu ligger jeg altså ikke lige
inde med et svejseværk, men hvis jeg nu tager målene på afstanden mellem
boltene til fodhvilerne på min cykel, så kan jeg måske lokke dig til at tage
målene hos dig selv?

Fra : anders majland

Dato : 13-05-04 22:51

> [...]
> afstanden mellem boltene til fodhvilerne på min cykel, så kan jeg
> måske lokke dig til at tage målene hos dig selv?

Yep - det kan jeg da godt - Altså afstand mellem de 2 bolte til
fodhvileren og afstanden mellem dem.

Fra : anders majland

Dato : 19-05-04 18:04

> Yep - det kan jeg da godt - Altså afstand mellem de 2 bolte til
> fodhvileren og afstanden mellem dem.

Afstanden mellem boltene er ca 30mm og der er ca 290mm imellem beslagene

Fra : Robert A. Hansen

Dato : 19-05-04 23:26

> Afstanden mellem boltene er ca 30mm og der er ca 290mm imellem beslagene

Tak for svaret! Jeg skal ned og pille i morgen, altså med motorcyklen, så må
jeg hellere må det målt!

Det ville nu være rart... drømme, drømme, drømme...

Fra : Bjarke Nielsen

Dato : 14-05-04 11:38

Hvis du skal bruge centerstøttefoden til reperationer eller når du f.eks.
hiver hjulene af, så har www.sydfynmcservice.dk følgende alternativ:

varenr pris betegnelse
173527 298 Offroad/Cross løfter

Jeg har selv lige bestilt en, så jeg kan endnu ikke give kommentarer om
dens kvalitet, fordele og ulemper. På hjemmesiden skal du klikke på et
Mc-mærke i venstre side og i højre skal kigge under tilbehør --> værktøj
--> MC-løfter og scrolle til bunden af siden. De sender også varer til
hele landet.

Hvis det har interesse kan jeg maile dig om dens evner, når jeg får den
afprøvet.

Venligst,
Bjarke

Fra : Robert A. Hansen

Dato : 13-06-04 21:21

> Hvis det har interesse kan jeg maile dig om dens evner, når jeg får den
> afprøvet.

Ja, det ville være godt at høre, om sådan en "starut" kan bruges. Men den er
da forholdsvis billig. Lad mig bare høre lidt mere om det.