Bundkædestrammer cbr 1000 sc21
Fra : Tim From

Dato : 12-05-04 14:02

Er der nogen der ved hvem der ligger inde med et bundkædestrammer kit til en
Honda cbr 1000 sc21 årg 87.
På forhånd tak.
Tim

Fra : Per P.

Dato : 12-05-04 15:34

"Tim From" <tim.from@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvem der ligger inde med et bundkædestrammer kit til
> [...]

Det må der være. De fåes vel kun i 10-styks pakninger Spøg til side. Min
lillebror har en del erfaring i den slags sager og jeg skal da lige høre ham
om hvad han plejer at gøre.

--
Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen, i denne uge med lændehold og på opium-piller. (På

Fra : Tim From

Dato : 13-05-04 11:59

Lyder godt.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 12-05-04 17:18

Tim From wrote:

> Er der nogen der ved hvem der ligger inde med et bundkædestrammer kit til en
> Honda cbr 1000 sc21 årg 87.

Hvis du med bundkæde mener en kæde der trækker gearkassen, så findes den
ikke, det sker via tandhjul. Der er en knastkæde og en kæde der trækker
generatoren/starterkobling. Er det den sidste du mener?

Allan Bojesen

Fra : Tim From

Dato : 13-05-04 12:03

Det er nok det sidste. Det er en bred kæde fra krumtappen og en kædestrammer
med et glideskinne. Har hørt at der findes et forstærket kit med kæde,
strammer + div. Strammeren er færdig, da halvdelen lå i bundkarret.
Tim