olie bagstøddæmpere
Fra : Niels

Dato : 12-05-04 06:57

hej jeg har to støddæmpere 34 cm hul hul, de er med en lille justerskrue
foroven der kan drejes fra h til s overdelen er skruet på, og nu kommer det,
jeg ville gøre dem kortere og skilte den ene ad, skruede toppen af, jeg
trykkede ca. en halv decilititer olie ud, det var nok lidt naivt, men nu er
det gjort, hvordan får jeg det olie i igen, det bliver ved med at løbe over,
jeg har fået en tredjedel del i, ikke mere, hvordan gør jeg, har tænkt på en
meget tynd slange der går helt i bund så luften kan løbe ud, nogen råd eller
værksteder der kan det ?
Niels

Fra : Hekto

Dato : 12-05-04 07:04

Niels wrote:
> [...]
> meget tynd slange der går helt i bund så luften kan løbe ud, nogen råd eller

Øresprøjte fra apoteket???
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Niels

Dato : 12-05-04 07:27

hej, tak for rådet, men jeg har prøvet med en sprøjte, men det løber over
hele tiden, der skal nok et langt tyndt rør i, hvad for en type olie er det
mon, forgaffelolie sae 10 eller ?
Niels

"Niels" <