Lidt kvinde sjov.
Fra : Zemich

Dato : 11-05-04 16:29

Fortalt af en mand:
I bil på motorvejen og på vej hjem fra arbejde kiggede jeg over højre
skulder, og så en kvindelig bilist, som kørte mindst 130 km/t i en
splinterny BMW, med næsen oppe i bakspejlet i gang med sin eyeliner! Jeg
passede min egen kørsel nogle få sekunder og så i mit bakspejl, at hun nu
var halvvejs ovre i min kørebane - stadig optaget af sin makeup!

Det forskrækkede mig så meget, at jeg tabte min elektriske shaver, så den
slog hotdog'en ud af min anden hånd. Mens jeg i forvirringen forsøgte at
rette bilen op med mit knæ på rattet, tabte jeg mobiltelefonen fra øret så
den faldt ned i den kaffekop jeg havde mellem benene, Kaffen sprøjtede ud af
kruset og brændte Store Claus og De runde Tvillinger. Det fik mig til at
skrige højt, så jeg tabte cigaretten ud af munden og ødelagde min skjorte.

Hvorfor kan kvinder ikke bare passe deres kørsel?

Fra : dots

Dato : 11-05-04 16:37

"Zemich" <mariFJERN@DETTEevents.dk> skrev i en meddelelse
> Fortalt af en mand:
.........snip-snap.........

HÆ !!!

dots

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 11-05-04 16:51

Jo jo det var sku meget god, kom med nogle flere !

Fra : Carsten

Dato : 11-05-04 17:48

Stefan, Honda Driver... wrote:

> Jo jo det var sku meget god, kom med nogle flere !

I så fald vil jeg foreslå news:dk.snak.vittigheder alternativt en
markering med OT, så vi andre kan hoppe de non-MC relevante indlæg over.

...og nej, jeg er ikke en sur gammel mand, jeg er kun 35...

Carsten

Fra : Steffler @ Home

Dato : 11-05-04 18:02

"Carsten" <zzr1100@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message

> I så fald vil jeg foreslå news:dk.snak.vittigheder alternativt en
> markering med OT, så vi andre kan hoppe de non-MC relevante indlæg over.
>
> ..og nej, jeg er ikke en sur gammel mand, jeg er kun 35...

Så nøjes vi med sur

/S

Fra : dots

Dato : 11-05-04 18:02

"Carsten" <zzr1100@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> I så fald vil jeg foreslå news:dk.snak.vittigheder alternativt en
> markering med OT, så vi andre kan hoppe de non-MC relevante indlæg over.
>
> ..og nej, jeg er ikke en sur gammel mand, jeg er kun 35...

Hehe, så'n et kid

dots

Fra : Anders Thorup

Dato : 11-05-04 18:21

Carsten wrote:
> ..og nej, jeg er ikke en sur gammel mand, jeg er kun 35...

Hvad mener du med "kun"?? ROFL

Oldermand, gamle gnalling
Du har ville jo kunne have overlevet Methusalem

MVH / Best Regards
Anders Thorup(Der heldigvis ikke fylder 35 før om laaaaaaaannngg tid)
www.dfmc.dk/Anders_Thorup
Honda VFR750F RC24 Perlemorshvid

Fra : Zemich

Dato : 11-05-04 19:44

> ..og nej, jeg er ikke en sur gammel mand, jeg er kun 35...

Joo vi holder den på sur og gammel.

Hilsen Tommy på 18. :D
Yamaha TZR 125 RR '96