Ny mc... The Dreambike.....juhuuuuuuuu :o)
Fra : Palle

Dato : 10-05-04 21:26

.... Så skete det... Jeg har i flere år kigget på denne maksine, og her
til aften hentede jeg så min egen nye babe....
Jeg har køby en Triumph Daytona T595SP 1998

Pris... 42,000 SEK (ca. 34000 dkk) ... Ja, hun var desperat efter
penge Jo...det er en HUN jeg har købt den af. Hun har haft den i 4
år og kørt 10.000 km på den. Den har ialt kørt 16000 km. Fuld service
osv osv... Den skal have nyt bagdæk, men ellers er den fuldstændig
perfekt... Og lyden ??? DET er musik... damn, hvor den lyder godt !!!

Billeder findes her:
http://www.geocities.com/yingmemories4/albums/triumph10may04a.htm

Palle
- nu med Triumph.... nr. 5 i rækken

Fra : Claus Due

Dato : 10-05-04 23:14

Fantastisk flot cykel, jeg kender ikke noget til den.....men en skønhed det
er den.

Hvad koster sådan en fyr når afgiften er betalt i DK?

Tillykke endnu engang......

og fortæl så lige lidt mere om køreegenskaber når du kender den.....

Claus Fromholt Due

Fra : Eg Egemarke

Dato : 11-05-04 16:15

Jaa Sverige det er sq det forjættede land for Mc´ister købte selv min Cbr
1000 F Sc24´92 for ca 16 000 Dkr eller 20 000 Skr i Superstand og den
Drøøøøøner bare derud a´

For ikke at nævne huslejen på de 1600 kr for 65 Kvm 2v med nyt køkken og
badeværelse (det er FLOT) naturligtvis Incl vand og varme og min 10 Mbit
bredbåndforbindelse og opvarmet garage til både Mc´ere og bilen (toyota
Prius købt for 133 000 Skr Pris i Dk 420 000 Kr)
Nåja det er da osse en enormt lang dag når man skal pendle 38 km hverdag for
at komme på job ikk.... og som alle ved er trafikkøerne på broen jo et
Kæææmpe problem ik....
Nå jeg vil da trille en tur for her skinner solen nemlig osse...

Hej Hej allesammen (forestil dig bamse stå og vinke til luna mens han
snurrer ud i horisonten)

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 12-05-04 07:50

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> writes:

> Jaa Sverige det er sq det forjættede land for Mc´ister

Jah... Hvis der bare ikke var så mange svenskere i Sverige ville det være
et perfekt land

--
Mikkel | Compared to system administration,
motortosse.dk | being cursed forever is a step up.

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 10-05-04 22:16

Palle wrote:
> [...]
> osv osv... Den skal have nyt bagdæk, men ellers er den fuldstændig
> perfekt... Og lyden ??? DET er musik... damn, hvor den lyder godt !!!

Tillykke! Den er godt nok flot
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 10-05-04 22:30

Palle wrote:

> ... Så skete det... Jeg har i flere år kigget på denne maksine, og her
> til aften hentede jeg så min egen nye babe....
> Jeg har køby en Triumph Daytona T595SP 1998

Fedt, tillykke! :)

> Billeder findes her:
> http://www.geocities.com/yingmemories4/albums/triumph10may04a.htm

Øv siden er allerede nede, overforbrug af trafik tror jeg :(
www.dfmc.dk Kan man lægge sine billeder op på, den har svjv. ikke
begrænsning.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Palle

Dato : 11-05-04 06:13

> www.dfmc.dk Kan man lægge sine billeder op på, den har svjv. ikke
> begrænsning.

Jeg har oprettet et galleri... Det hedder Triumph Daytona (selvfølgelig)

Palle

Fra : Thomas L

Dato : 10-05-04 22:56

Stort tillykke - den er da ultra lækker

hvad blev/bliver slutprisen på danske plader ??

Thomas

Fra : Palle

Dato : 11-05-04 05:46

> hvad blev/bliver slutprisen på danske plader ??

Jeg bor i Malmö, så det er heldigvis et regnestykke jeg ikke behøver
at bekymre mig om....

Fedt at vågne op kl 6.15, ha' fri for arbejde, og verdens fedeste mc i
lejligheden .....

Palle - man KAN godt sover med et smil på læberne !!!

Fra : Claus Due

Dato : 11-05-04 10:20

> [...]
> lejligheden .....
>
> Palle - man KAN godt sover med et smil på læberne !!!

Ja Palle det kan man godt, men det er trist når smilet dækker over at man
har mistet sine tænder, fordi afgiftsplagede danskere har slået dem ud!!
Nej jeg forstår dig.....

Vh Claus
-som er på vej til Sverige....med nogle kasser rigtige øl for at bytte sig
til en MC!!!

Fra : /cni

Dato : 12-05-04 12:05

Palle wrote:
> [...]
> osv osv... Den skal have nyt bagdæk, men ellers er den fuldstændig
> perfekt... Og lyden ??? DET er musik... damn, hvor den lyder godt !!!

Der er kun èt at sige: FEEEED cykel!
Hvis du bliver utilfreds med den, så send den nordöstpå, så skal jeg nok
lige "snakke" den til rette

Har tänkt meget på at köbe en '04, nyprisen er 115 af de store svenske -
det er jo til grin.
Hvilken forsikringsklasse kommer den i?

Held og lykke med den!

--