Rep. af Scottoiler... ???
Fra : GRISEN

Dato : 10-05-04 18:38

Det yderste plastic-led er blevet revet af... har formodentligt hængt for langt bagud,så
det er kommet i slåskamp med tandhjulet....

Heldigvis var der 2 i pakken, så det blev skiftet og skubbet ekstra ind, så det sad
ordentligt.

2 dage senere er det selvfølgelig sket igen...

Hvad gør man så?
Kobberrørsindkøb i Silvan ???
Andre forslag?
Det skal selvfølgelig dobbelsttjekkes, så det ikke sker igen - 3. gang er lykkens gang.

*
Jan

Fra : Per P.

Dato : 10-05-04 19:16

"GRISEN" <grisen_fjern@grisen.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> Andre forslag?
> Det skal selvfølgelig dobbelsttjekkes, så det ikke sker igen - 3. gang er

Jeg tog et stykke plastslange med samme dimensioner som det orginale,
varmede det op med en varmepistol og formede den ene ende til en lille kugle
som kan holde den fast. Det virker på 2. år nu.

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen, i denne uge med lændehold og på opium-piller. Vask aldrig
din MC!!!!!

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-05-04 10:03

"Per P." <milborg@FJERNe-privat.dk> wrote in message

> Med racende venlig hilsen
> Per M. Pedersen, i denne uge med lændehold og på opium-piller. Vask aldrig
> din MC!!!!!

Livet er farligt for os MC'ister.. se at komme dig - er der ikke noget med
at du skal lære mig at køre MC d. 22-23/5 i Tune?

Fra : Per P.

Dato : 11-05-04 09:44

> "Per P." <milborg@FJERNe-privat.dk> wrote in message

> Livet er farligt for os MC'ister.. se at komme dig - er der ikke noget med
> at du skal lære mig at køre MC d. 22-23/5 i Tune?

Nej, bare rolig. Det lader jeg nogel af de andre instruktører om Jeg er
vist røget på kurset som instruktør ved en fejl.

Jeg skal jo spille musik på Fedtebrødet i Ålborg www.fedtebroed.dk lørdag
aften. Fedtebrødet har fået deres spiritusbevilling tilbage igen (noget med
noget tobak......) og Fedte Bent vil nu have slået Fedten fast som Ålborgs
levende musiksted. Derfor er der "40 fede dage på Fedten" med levende musik
HVER dag i 40 dage.

Vi er en rigtigt motortosse forsamling af amatørmusikere. Søren Lindholt som
også er kendt her fra gruppen, spiller bass og jeg roder i tønderne. Alle i
kvarteten kører MC og tilsammen har vi ialt 9 MC´er. Og den ene guitarist er
endda DM-enduromester. Så hvis i ikke har andet at lave lørdag aften d. 22.
maj, så kom da forbi. Fri entre, naturligvis.

Nu er det vist ved at være offtopic