Federe lyd ønsked
Fra : Mikkel Jacobsen

Dato : 09-05-04 21:58

Jeg er på udkig efter en potte som giver min cb500 lidt lyd (kan stortset
ikke høre min, når jeg kører med slænget) Den skal dog ikke larme så meget
at jeg får klager, eller bliver stopper på første tur (med de nye regler)...
Nogle forslag ??

Mikkel

Fra : Per P.

Dato : 10-05-04 07:04

"Mikkel Jacobsen" <faerk@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er på udkig efter en potte som giver min cb500 lidt lyd (kan stortset
> ikke høre min, når jeg kører med slænget)
> Nogle forslag ??

Ja, bed "slænget" om at få gjort noget ved støjniveauet.

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat : Bare rolig, det gror sammen igen....

Fra : S.G

Dato : 10-05-04 07:32

> Ja, bed "slænget" om at få gjort noget ved støjniveauet.
hæhæ!

Fra : Jake

Dato : 10-05-04 09:15

Per P. wrote:

> "Mikkel Jacobsen" <faerk@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, bed "slænget" om at få gjort noget ved støjniveauet.

*LOL* hørt!!

/Jake

Fra : Mark Sandberg

Dato : 10-05-04 07:57

"Mikkel Jacobsen" skrev i en meddelelse:

> Nogle forslag ??

Køb en større cykel.......

/Mark

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 10-05-04 10:31

Mark Sandberg wrote:

> Køb en større cykel.......

PLOINK!

--
Tony

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-05-04 13:00

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message

> PLOINK!

Man bliver nok hurtigt sur?

vh
Torben

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 10-05-04 13:01

Torben Scheel wrote:

> Man bliver nok hurtigt sur?

Jeg er skam ikke sur. Men Marks svar er komplet ubrugeligt for Mikkel, der
har brugt tid og energi på at skrive et sagligt indlæg. Derfor får han et
"PLOINK".

Så ved Mark forhåbentlig at næste gang bør sætte en smiley ind for at
forhindre at hans svar bliver tolket forkert.

--
Tony

Fra : Mark Sandberg

Dato : 10-05-04 15:37

"Tony Lorentzen" skrev i en meddelelse:

> [...]
>
> Så ved Mark forhåbentlig at næste gang bør sætte en smiley ind for at
> forhindre at hans svar bliver tolket forkert.

Åhh, ja Tony - det var nu alvorligt ment.

Knallerter og plastic raketter med dåselyd, er lidt til grin

/Mark.
Kawasaki Mean Streak, med volumen til ægte lyd

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 10-05-04 16:00

Mark Sandberg wrote:

> Åhh, ja Tony - det var nu alvorligt ment.
>
> Knallerter og plastic raketter med dåselyd, er lidt til grin

Tsk tsk. Men nu har Mikkel jo altså kun en CB500 og drømmer tydeligvis om
noget, der lyder af mere. Så indtil han får råd til noget større (hvilket
han vel drømmer om) kunne vi andre måske bakke op omkring ham og være lidt
mere forstående. Personligt synes jeg da også det er lidt tamt at gejle en
udpint Kadett op med spoilere, vandrør og lys under vognen .... men vi er
alle (heldigvis) forskellige.

--
Tony

Fra : Klynder

Dato : 10-05-04 16:31

> Knallerter og plastic raketter med dåselyd, er lidt til grin
>
> /Mark.
> Kawasaki Mean Streak, med volumen til ægte lyd

jaaaaaaahhh, nå we' a' it, men det synes jeg ikke man kan/skal kalde en
500cc maskine, det er jo en ganske udmærket størrelse mc (faktisk hvad der
er min mening burde være en middel størrelse)

Hvad jeg til gengæld kunne være tilbøjelig til at finde latterligt, er meget
store knallerter med motorer som egentlig hører til i store biler eller
traktorer... hehe :)

Mvh Mikael Klynder
XJ600N
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=590

Fra : Mark Sandberg

Dato : 10-05-04 17:10

"Klynder" skrev i en meddelelse:

> Hvad jeg til gengæld kunne være tilbøjelig til at finde latterligt, er
meget
> store knallerter med motorer som egentlig hører til i store biler eller
> traktorer... hehe :)

Men det er en fornøjelse og tøffe tilbagelænet derudaf, med benene fremad og
armene højt hævet i fartvinden.

For slet ikke at tale om café besøgene
http://www.kawasaki.com/Flash/uploadFiles/k_VN1600MS_02_800.jpg

/Mark.

Fra : Klynder

Dato : 10-05-04 18:11

> Men det er en fornøjelse og tøffe tilbagelænet derudaf, med benene fremad
> [...]

Uh ja, jeg er skam også glad for chopper-cykler, det er nogle flotte
maskiner, ingen tvivl om det!

Klynder :)

Fra : Michael Lyngeled

Dato : 10-05-04 07:56

> [...]
meget
> at jeg får klager, eller bliver stopper på første tur (med de nye

Hej Mikkel

Jeg har lige monteret en ixil potte på min cb500, hold da op en lyd den
får...
Du kan hører en tysker som også har fået monteret en ixil potte på denne
side: http://mitglied.lycos.de/cb500/index.html

Jeg har købt min hos Brødrene Lambertsen i Solrød for 2600,- og den var lige
til at sætte på hvor den org sad, uden at skære noget af, så hvis den en dag
skal til syn, kan jeg lige sætte den org på igen.

Jeg kan hvis du er intr. skyde nogen billeder, så du kan se hvordan sådan en
fætter ser ud.

Michael

www.lyngeled.dk
mly@SLETMIGmly.dk (Fjern SLETMIG !!!)

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 10-05-04 09:00

> Jeg kan hvis du er intr. skyde nogen billeder, så du kan se hvordan sådan
en
> fætter ser ud.

Det ville jeg da meget gerne se

Jeg har nemlig også overvejet lidt mere lyd til min CB 500

/Henrik

Ps. Skal den justeres efter at man får en sådan potte på?

Fra : Michael Lyngeled

Dato : 10-05-04 09:22

"Henrik Davidsen" <sjangREMOVE@sjang.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> /Henrik
>
> Ps. Skal den justeres efter at man får en sådan potte på?

Jeg skal lige se om jeg ikk kan skyde nogen billeder idag, så du kan se
fætteren

Jeg har kørt med den i 2 dage nu, og syntes ikke at der er nogen steder hvor
den trækker dårligere, og derfor skulle dysses om, den er stadig omdr
villig, som før.

/Michael

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 10-05-04 09:27

> Jeg skal lige se om jeg ikk kan skyde nogen billeder idag, så du kan se
> fætteren

Det ville dælme da være najs

> Jeg har kørt med den i 2 dage nu, og syntes ikke at der er nogen steder
hvor
> den trækker dårligere, og derfor skulle dysses om, den er stadig omdr
> villig, som før.

Cool

Fra : Michael Lyngeled

Dato : 10-05-04 09:55

> Det ville dælme da være najs

> hvor
>
> Cool

Så ligger der nogen billeder, og du kan også downloade et lille film klip
jeg også tog med mit digicam, på denne side: www.lyngeled.dk/mc

/Michael

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 10-05-04 10:11

> Så ligger der nogen billeder, og du kan også downloade et lille film klip
> jeg også tog med mit digicam, på denne side: www.lyngeled.dk/mc

Det ser sgu meget fedt ud. Jeg glæder mig til at høre lyden på klippet - men
det må nok lige vente lidt. Jeg sidder midt i en undervisningstime nu, så
det er sgu nok ikke så godt hvis jeg pludselig begynder at brøle

/Henrik

Fra : Michael Lyngeled

Dato : 10-05-04 10:23

> [...]
> det må nok lige vente lidt. Jeg sidder midt i en undervisningstime nu, så
> det er sgu nok ikke så godt hvis jeg pludselig begynder at brøle

HEHE... ja hvad ville andre ikk tænke vis du lige pludselig sad og
brølede... HAHA
Det kan godt tage lidt tid og hente klippet, det fylder 25 mb, og min upload
er kun på 512...