Køb af pakninger, pakdåser m.m?
Fra : Christian Jakobsen

Dato : 07-05-04 22:46

Sidder og læser lidt i min Hanyes...
I forbindelse med ventiljustering skal der jo bruges
nogle nye pakninger og pakdåser (er det ikke den
korrekte oversættelse for "sealing washer"?).
I mc-nøglen og på Louis.de kan man bestille
ventildækselpakninger, koblingspakninger, og hele
pakningskit, men hvad med pakning til generatordækslet?
Og ligeledes pakdåser til dette dæksel? Kan de købes i
løs vægt (synes et komplet kit er lige lovlig dyrt,
ca. 1000,- hos louis).

Måske et simpelt spørsmål, men jeg synes ikke lige jeg
kan finde svaret på det. Køber i andre delene hos den
lokale mc-pusher eller hvad?

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen

Fra : Armand

Dato : 08-05-04 01:08

Christian Jakobsen <christianhusk@slettehunters.dk> skrev i en
> Sidder og læser lidt i min Hanyes...
> I forbindelse med ventiljustering skal der jo bruges
> nogle nye pakninger og pakdåser (er det ikke den
> korrekte oversættelse for "sealing washer"?).

"sealing washer" er en pakskive á kobber eller aluminiums -skive, hvilke man
ikke genbruger da de, i modsætning til de friske bløde, er blevet stive med
tiden hhv. p.g.a. deformationen ved sammenspændingen!

> [...]
> Og ligeledes pakdåser til dette dæksel? Kan de købes i
> løs vægt (synes et komplet kit er lige lovlig dyrt,

Så prøv at forhøre dig hvad en original løs pakning koster! =

--
Armand.

Fra : Christian Jakobsen

Dato : 08-05-04 15:19

> Så prøv at forhøre dig hvad en original løs pakning koster! =

ja, jeg vil prøve at høre hos den lokale pusher...
Jeg fik det nok ikke skrevet så klart, men jeg søger et sted jeg
kan bestille det over nettet, ligesom så mange andre reservedele.

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 08-05-04 15:21

Måske de har hvad du skal bruge her: http://www.sayjes.dk

//Kjeldsen

Fra : Christian Jakobsen

Dato : 08-05-04 15:32

Anders Kjeldsen wrote:
> Måske de har hvad du skal bruge her: http://www.sayjes.dk

De har også kun det "store" kit til 1458,- til min cykel.
De skriver dog at de kan levere det meste, så jeg må prøve
at sende dem en mail.

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen