Billeder fra bededagsturen (mest for folk ~
Fra : Jacob Larsen

Dato : 07-05-04 19:41

Flere billeder fra turen kan ses her:
http://www.cs.auc.dk/~jacobl/pics/mc/

De er alle på 3.2MPix og der er intet galleri, så de er absolut mest for
folk med en meget hurtig forbindelse, men kvaliteten er jo så til gengæld
ganske god.

Der er mest billeder af forskellige cykler fra endestationen ved ulvenes
klubhus. GS'eren på de første par billeder er min egen, hvis I skulle være i
tvivl.

Hent dem inden systemadministratoren bliver sur.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der ikke er andre,

Fra : Jacob Larsen

Dato : 07-05-04 20:00

"Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.aau.dk> wrote in
message news:409bd814$0$3059$14726298@news.sunsite.dk
> [...]
> absolut mest for folk med en meget hurtig forbindelse,
> men kvaliteten er jo så til gengæld ganske god.

Hvis nogen kender et gratis prg. der nemt lige kan lave et galleri, så smid
lige en url. Så kan jeg lige køre billederne igennem det.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-05-04 22:29

Jacob Larsen wrote:
> Hvis nogen kender et gratis prg. der nemt lige kan lave et galleri, så smid
> lige en url. Så kan jeg lige køre billederne igennem det.

http://dfm.nathue.dk ?

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Jacob Larsen

Dato : 07-05-04 22:46

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in
message news:slrnc9nvtf.af2.haj@enterprise-server.dk

> http://dfm.nathue.dk ?

God idé. Så er det ordnet
http://dfm.nathue.dk/jacobl/bededagstur_2004_billeder/

Jeg lader også billederne lægge på den oprindelige adr. indtil videre, så
dem der har misset denne post ikke leder forgæves.

Fra : anders majland

Dato : 07-05-04 22:31

> Hvis nogen kender et gratis prg. der nemt lige kan lave et galleri,
> så smid lige en url. Så kan jeg lige køre billederne igennem det.

DAlbum eller Gallery - så kan det endda køre på serveren. DAlbum har jeg
selv sat op på få minutter - så det er nemt
--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Jacob Larsen

Dato : 07-05-04 22:58

"anders majland"
<anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
message news:409c002e$0$3045$14726298@news.sunsite.dk

> DAlbum eller Gallery - så kan det endda køre på serveren.
> DAlbum har jeg selv sat op på få minutter - så det er nemt

Jeg kan desværre ikke engang køre scripts på serveren fordi de vist ikke
stoler nok på os studerende.

Nu er jeg jo også pænt doven lige nu så jeg har i stedet smidt dem op på
dfm.natfue.dk efter Hans Jørgensens post, og det virker glimrende.

Her er URL'en igen hvis nogen missende den første gang.
http://dfm.nathue.dk/jacobl/bededagstur_2004_billeder/

Når jeg en gang får nok besøgende på mine sider til at refærdiggøre min egen
server tager jeg nok lige en kigger om det er gode programmer.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 07-05-04 23:10

> Jeg kan desværre ikke engang køre scripts på serveren fordi de vist
> ikke stoler nok på os studerende.

På kom+control kan der da ihvertfald køres PHP uden problemer. Jeg er på
kom, og jeg bruger det selv ind i mellem.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jacob Larsen

Dato : 07-05-04 23:30

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> wrote in message

> På kom+control kan der da ihvertfald køres PHP uden
> problemer. Jeg er på kom, og jeg bruger det selv ind i
> mellem.

Ja, men os på cs er nok mere farlige eller noget. Fatter ikke lige hvad
grunden skulle være. Hvem ved hvordan de tænker? :-\

Var du selv med i dag?

Fra : Martin Sørensen

Dato : 07-05-04 23:50

> Ja, men os på cs er nok mere farlige eller noget. Fatter ikke lige
> hvad grunden skulle være. Hvem ved hvordan de tænker? :-\

Mystisk, så farligt er PHP da heller ikke..

> Var du selv med i dag?

Jada, når man har MC og bor i Aalborg, så har man jo ikke nogen god
undskyldning for at lade være.
Dette her er faktisk tredje år jeg deltager, og jeg synes at det er en
fin tradition.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Dennis

Dato : 08-05-04 23:34

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> writes:

> Jada, når man har MC og bor i Aalborg, så har man jo ikke nogen god
> undskyldning for at lade være.

Prøv med et speciale der skal afleveres den 3/6, det er en udemærket
undskyldning.

--

Dennis

Fra : Klynder

Dato : 09-05-04 00:24

> Prøv med et speciale der skal afleveres den 3/6, det er en udemærket
> undskyldning.

Nejda, der er jo laaaaaang tid til

Mikael Klynder
XJ600N
www.dfmc.dk/Mikael_Klynder

Fra : Michal

Dato : 09-05-04 09:39

On Sun, 9 May 2004 01:24:13 +0200, Klynder wrote:

> Nejda, der er jo laaaaaang tid til

Ja netop. Derfor skal den også laves hurtigst muligt ;)

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Dennis

Dato : 09-05-04 20:10

Michal <usenet@SPAMwodzinskiTRAP.dk> writes:

> Ja netop. Derfor skal den også laves hurtigst muligt ;)

Jeg har kun prøvet en gang hvor vi var færdige med projektet en uge
før tid, og ikke lige kunne finde på nogle forbedringer. Men en uges
ekstra læse ferie er jo heller ikke dårligt

--
Dennis

Fra : Martin Sørensen

Dato : 09-05-04 09:32

> Prøv med et speciale der skal afleveres den 3/6, det er en udemærket
> undskyldning.

Man kan alligevel ikke arbejde konstant fra nu af og til d. 3/6, så en
halv dag kan man sagtens rive ud af kalenderen for at tænke på noget
andet.

Tid er ikke noget man har, det er noget man tager sig, som du nok ved.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Dennis

Dato : 09-05-04 20:09

> [...]

> Man kan alligevel ikke arbejde konstant fra nu af og til d. 3/6, så en
> halv dag kan man sagtens rive ud af kalenderen for at tænke på noget

Det har du fuldstændigt ret i. Men man kan til gengæld arbejde så
meget at når man har lidt fritid så vil man bare sove, eller sidde og
tænke på at jeg skulle have sendt nogle ansøgninger ud (jeg nøjes
ved tanken for de fleste jobs er på djævleøen og sæt nu at jeg fik
noget arbejde der over...)

--

Dennis

Fra : Ole Hansen

Dato : 10-05-04 13:01

Swiggle? <http://mailbox.univie.ac.at/~le/swiggle/>

--
Ole Hansen

Fra : Claus Rittig

Dato : 07-05-04 20:31

"Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.aau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> folk med en meget hurtig forbindelse, men kvaliteten er jo så til gengæld

Nyyydeligt! Og det var jo en fin tur, med masser af godt vejr!

Rittig
(GS500E)

Fra : diablo de la velocid~

Dato : 07-05-04 21:59

"Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.aau.dk> skrev i en meddelelse
> Flere billeder fra turen kan ses her:
> http://www.cs.auc.dk/~jacobl/pics/mc/

Fed tur og fede billeder... Især når nu man har fået lov til at komme med på
billederne

http://www.cs.auc.dk/~jacobl/pics/mc/DSC00823.JPG

--

Henrik
a ka

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=161

Fra : Jacob Larsen

Dato : 07-05-04 23:09

"diablo de la velocidad" <no@way.dk> wrote in message
> [...]
> en meddelelse
> >

> Fed tur og fede billeder... Især når nu man har fået lov

Hehe ja. Fin cykel du har dig der.