Find en fejl
Fra : hamselv\(dkmc\)

Dato : 06-05-04 21:20

eller find den største fejl..................

Mit nye skur til cyklen, så den kan komme ud fra stuen.

Ligger i dk.binaer under Find en fejl

hamselv herfra

--
VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.

Fra : Christian Jakobsen

Dato : 06-05-04 21:29

hamselv(dkmc) wrote:
> eller find den største fejl..................
>
> Mit nye skur til cyklen, så den kan komme ud fra stuen.
>
> Ligger i dk.binaer under Find en fejl
>
> hamselv herfra

Hehe, du har glemt at få traileren ud?

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen

Fra : hamselv\(dkmc\)

Dato : 07-05-04 03:47

"Christian Jakobsen" <christianhusk@slettehunters.dk> skrev i en meddelelse

> Hehe, du har glemt at få traileren ud?
>
> --
> Venlig hilsen
> Christian Jakobsen

Og vi har en vinder.
Præmien er at få den ud.

Fandt først ud af det da jeg skulle bruge den til at save på til døren.

hehe

hamselv herfra

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 07-05-04 09:36

hamselv(dkmc) wrote:

> Og vi har en vinder.
> Præmien er at få den ud.

Hvis du nu sætter traileren op på højkant, kan den så ikke komme udaf døren
?

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : Michal

Dato : 07-05-04 10:51

On Fri, 7 May 2004 04:46:37 +0200, hamselv(dkmc) wrote:
> [...]
>
> Og vi har en vinder.
> Præmien er at få den ud.
>
> Fandt først ud af det da jeg skulle bruge den til at save på til døren.

Kan sådan en ikke skilles ad og samles efterfølgende?

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Carl Dragert

Dato : 07-05-04 11:03

Det hurtigste, og nemmeste er nok at fjerne nogle brædder. ikk'

--
mvh Carl Dragert
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=531

Fra : hamselv\(dkmc\)

Dato : 07-05-04 14:34

"Carl Dragert" <fornavn@efternavn.dk> skrev i en meddelelse
> Det hurtigste, og nemmeste er nok at fjerne nogle brædder. ikk'
>
> --
> mvh Carl Dragert

Mnahh, det går ikke for der er også en lægte lige på den anden side af den
sidste brædde, som så sidder fast på andre lægter og bla bla.

Så traileren kommer vist op på højkant.

hamselv herfra

Fra : Cykellapper

Dato : 07-05-04 11:56

hamselv(dkmc) wrote:
> eller find den største fejl..................

Et af leddene i din tommestok er tilsyneladende lavet af elastobark, med stærkt
svingende mål på sidebrædderne til følge?

"Hultafors a/s beklager fejlen, og tilbyder de kunder, der har haft gener ved
arbejde med den fejlbehæftede produktionsserie (HI#4229561), at de ved
henvendelse til fabrikken kan få byttet produktet."

(I øvrigt er 2 lægter nok liige i underkanten til at bære forskallingen!)

Traileren?
Fat en 230mm vinkelsliber, skær lortet i småstykker, og kyl den på nærmeste
forekommende mødding. Herefter henvender du dig til naboerne, når du skal bruge
en trailer. Det har de vel gjort ved dig i mange år?

--
Preben Mortensen
(Cykellapper)

Fra : hamselv\(dkmc\)

Dato : 07-05-04 14:46

"Cykellapper" <ng@FJeRnDEtTEcykellapper.dk> griflede ned
> Et af leddene i din tommestok er tilsyneladende lavet af elastobark, med
stærkt
> svingende mål på sidebrædderne til følge?

Jeg vidste det, syntes nok den var lidt mærkelig i kanten

> (I øvrigt er 2 lægter nok liige i underkanten til at bære forskallingen!)

Hmmm forskallingen ?? hvor er det ??
Nåhhhh, hvis det er den side der vender ud og er åben, så er der nu altså 3,
det er fordi der skal en dør i det sidste stykke, så der er en lodret lægte
i, bagved det sidste brædt og 3 vandrette der holder.

> Traileren?
> Fat en 230mm vinkelsliber, skær lortet i småstykker, og kyl den på
nærmeste
> forekommende mødding.

Nu er det ikke lige min, men bare en jeg har stående for svigeroldefar har
ikke plads til den. Men det er faktisk næsten min efterhånden.

hamselv herfra

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 07-05-04 19:45

"hamselv(dkmc)" <hamselv@brammmmingnet-slet2m.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nu er det ikke lige min, men bare en jeg har stående for svigeroldefar har
> ikke plads til den. Men det er faktisk næsten min efterhånden.

Nå ja men så er problemet jo næsten løst inden du er kommet i gang - hvis
han vil have sin trailer skal han jo bare hente den nu har du jo opbevaret
den i den lange periode kvit og frit - men okay den model kan jo gøre de
dejlige familiefrokoster lidt anstrengte

Men ellers må du jo i gang med at se hvor meget traileren kan skilles adevt.
kan en palleløfter skubbes ind under ?

Jens

Fra : anders majland

Dato : 07-05-04 13:50

> Herefter henvender du dig til
> naboerne, når du skal bruge en trailer. Det har de vel gjort ved dig
> i mange år?

Kender nogen der en del år udlånte deres trailer en del til naboerne. De
brugte den løbende til at fylde affald på og når en nabo så ville låne
den måtte de jo selv lige køre på genbrugen og tømme den først ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid