Pappet er i hus.
Fra : dsadas

Dato : 05-05-04 20:18

Jubii !!! har tumlet rundt her i aften på min GS500E, bare tullet for at
nyde at pappet er i hus. Damm det er skønt

Oplevede dog allerede et fjols som overså mig i hans vigepligt og bremsede
midt ude i min bane da han så jeg kom. Jeg havde set det komme, så det var
mindre dramastisk, men min opmærksomhed overfor disse uopmærksomme bilister
har jeg bl.a. fået i denne group da emnet har været oppe flere gange, så tak
for det

Men ellers er det bare fedt

/tralala

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-05-04 20:46

Stort tillykke her fra.

Pas på "madkasserne"

Vi ses derude

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 05-05-04 20:50

dsadas wrote:

> Jubii !!! har tumlet rundt her i aften på min GS500E, bare tullet for at
> nyde at pappet er i hus. Damm det er skønt

STORT tillyke herfra

> [...]
> har jeg bl.a. fået i denne group da emnet har været oppe flere gange, så tak

Det er godt at du allerede er en kæmpeerfaring rigere - og uskadt.

> Men ellers er det bare fedt

DET er det

Allan Bojesen

Fra : Christian Jakobsen

Dato : 05-05-04 20:56

Tillykke!
ja, man lærer hurtigt at være ekstra opmærksom over for bilisterne!
--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen

Fra : Michal

Dato : 05-05-04 21:14

On Wed, 5 May 2004 21:17:59 +0200, dsadas wrote:
> Jubii !!! har tumlet rundt her i aften på min GS500E, bare tullet for at
> nyde at pappet er i hus. Damm det er skønt

Tillykke :D

> Oplevede dog allerede et fjols som overså mig i hans vigepligt og bremsede
> midt ude i min bane da han så jeg kom.

Det er da lidt sjovt. Egentligt burde han jo skynde sig videre hvis han
så nogen komme kørende lige imod sig, men manden bremser jo op så han
står og blokerer endnu mere for dig i din kørselsretning!

Magen til stupiditet.

Og han havde vel fri vej den anden vej, siden han overhovedet begynder
at køre frem...

Fedt... Godt der ikke skete noget :)

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Danny

Dato : 06-05-04 19:23

> Det er da lidt sjovt. Egentligt burde han jo skynde sig videre hvis han
> så nogen komme kørende lige imod sig, men manden bremser jo op så han
> står og blokerer endnu mere for dig i din kørselsretning!

Da jeg tog kørekort (til bil) lærte jeg at man ikke måtte tøve, så ja! man
burde/skal køre videre! Men at de ikke ser sig for i første omgang et dumt
nok i sig selv!

Fra : Michal

Dato : 07-05-04 11:42

On Thu, 6 May 2004 20:23:05 +0200, Danny wrote:

> Da jeg tog kørekort (til bil) lærte jeg at man ikke måtte tøve, så ja! man
> burde/skal køre videre! Men at de ikke ser sig for i første omgang et dumt
> nok i sig selv!

Helt enig. Dog er to fejl værre end én :)

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : N/A

Dato : 05-05-04 21:36

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 05-05-04 21:36

Dennis Hellan Pedersen skrev i meddelelsen

> Rigtigt meget tillykke , så kan det kun gå for langsomt med at
> melde sig til et bronzekursus ! www.dmc.dk

Jeg tror du mener http://www.dmc-org.dk/Index-korekurser.html

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 05-05-04 21:41

Kenn H. Jensen wrote:
> Dennis Hellan Pedersen skrev i meddelelsen

> Jeg tror du mener http://www.dmc-org.dk/Index-korekurser.html

Hej:

Nemlig !

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Per P.

Dato : 06-05-04 08:45

"Kenn H. Jensen" <kenn@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Dennis Hellan Pedersen skrev i meddelelsen

> Jeg tror du mener http://www.dmc-org.dk/Index-korekurser.html

Ja, den www.dmc.dk har vi sgu grint meget især deres forrige navn, Dansk
Mentalhygienje Center Vi kan da godt tilbyde lidt mentalhygiejne og et
par rene underbukser hvis man får lavet et bremsespor i en øvelse

Man ja, se at få meldt dig på et kursus. Der er stadig pladser i Jylland.
Sjællænderne har forstået det og sat sig på alle pladserne på Sjælland. Det
er de forresten hurtige til. Det er over en måned siden at alle pladser var
brugt op.

Nå ja, godt gættet, jeg er selv med i halløjet

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat : Bare rolig, det gror sammen igen....

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 05-05-04 21:38

dsadas skrev i meddelelsen
> Jubii !!! har tumlet rundt her i aften på min GS500E, bare tullet for
> at nyde at pappet er i hus. Damm det er skønt

Tillykke tillykke. Livet på to hjul er fedt

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 05-05-04 21:39

dsadas wrote:
> [...]
> disse uopmærksomme bilister har jeg bl.a. fået i denne group da emnet
> har været oppe flere gange, så tak for det

Hej.

Rigtigt meget tillykke , så kan det kun gå for langsomt med at melde sig
til et bronzekursus ! http://www.dmc-org.dk/

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

begin 666 smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`)$!`````+^_O___`````"'Y! $```$`+ `````/``\```(N
MC V9QY$"X6(@6GGJO0!)+3RA$XDA:&Y6JGXMIX$K%G,8^2EE]G:4?&ID%+Y#
#`0`[
`
end

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 05-05-04 22:04

dsadas wrote:
> [...]
>
> Oplevede dog allerede et fjols som overså mig i hans vigepligt og
> bremsede midt ude i min bane da han så jeg kom.
[snippor]

Så får du lige et ekstra gratis råd: lad være med at køre med mørkt visir om
natten i regnvejr, for så kan du ikke se en dej og bliver nødt til at slå
visiret op og få regn i øjnene med 130km/t - så er det billigere bare at
sidde derhjemme og stikke dig selv i øjet med en blyant ;p

Tillykke med pappet!

Fra : Per Henriksen

Dato : 05-05-04 23:59

"dsadas" <sadasd@dasd.nu> skrev i en meddelelse
> Jubii !!! har tumlet rundt her i aften på min GS500E, bare tullet for at
> nyde at pappet er i hus. Damm det er skønt

Tillykke med både 'pappet' og MC'en

Selv ny på landevejen på to hjul - det er ubeskriveligt..........
*Lille Per* på Honda CB 500
Mail: bassplayerATtiscali.dk
www.chookfeet.dk

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 06-05-04 06:36

> Oplevede dog allerede et fjols som overså mig i hans vigepligt og
> bremsede midt ude i min bane da han så jeg kom.

Hej Barabbas

Tilykke med kortet

Tæk på hvordan du placerer dig på vejen. Hvis du ligger til højre for midtan
af din vejbane er der større chance for at blive taget som EU knallert, og
overset. Hvis du ligger midt mellem midten af din vejbane og midten af velve
vejen, fylder du meget mere, og bliver taget mere alvorlig i trafikken.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94, Suzuki DR 600 '85

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 06-05-04 07:37

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in
message news:R9kmc.6$fF4.4@news.get2net.dk...

> [...]
velve
> vejen, fylder du meget mere, og bliver taget mere alvorlig i trafikken.

-sakse-

- eller anskaf dig en hvid mc, sort køredragt og hvid klaphat - så kører
folk pænt, når du er i nærheden! ;oD (- egen oplevelse...)
Tillykke med mc'en!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-05-04 12:32

Aragorn Elessar wrote:

> - eller anskaf dig en hvid mc, sort køredragt og hvid klaphat - så
> kører folk pænt, når du er i nærheden! ;oD (- egen oplevelse...)

Ikke ubetinget. Jeg oplever ofte at folk lige pludselig kører enormt
usikkert når der er en MC betjent eller patruljevogn i "farvandet". Der skal
man passe på fordi trafikken (underligt nok) ikke længere "flyder" som
normalt...

--
Tony

Fra : tral

Dato : 06-05-04 09:15

> [...]
bilister
> har jeg bl.a. fået i denne group da emnet har været oppe flere gange, så

Takker !!

Ja det kunne godt være en stor hvid bimmer ville syne lidt mere i trafikken

Og det tip med at ligge lidt til venstre for vejmidten vil jeg klart bruge.

/tralala