Kom på Ring Djursland på lørdag!
Fra : Kenneth T

Dato : 05-05-04 16:26

Hejsa

En af mine venner er kommet galt afsted med sit knæ (ikke på Mc), og kan
ikke selv deltage i det kørekursus (svingteknik) han er tilmeldt på Ring
Djursland på lørdag, derfor er hans billet til salg.

Ring Djursland
Lørdag 8 maj
fra 7 til 16
Kørsel i 3 forskellige klasser (hvor hurtig er du?)
Pris 950kr

Jeg selv, og et par af vennerne skal med, jeg personligt har allerede
reserveret perfekt solskin, det skal nok blive en fed dag.
Find dit indre legebarn frem, kom nu og vær med!

Mail mig hvis interessen er der, så mailer jeg lige den info-seddel jeg fik.

--
MVH
Kenneth T

Fra : Kenneth T

Dato : 05-05-04 16:27

Ring evt på 22871590 for hurtigere reaktion.

Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 05-05-04 18:34

Hey!

Jeg kommer selv derud med 2 andre, og vi glæder os ustyrligt ;)
Vejret ser dog ikke for godt ud lige i øjeblikket på www.dmi.dk.
Men det ka jo nå at blive lavet om endnu... Vi håber!

Fra : Kenneth T

Dato : 05-05-04 22:45

> Jeg kommer selv derud med 2 andre, og vi glæder os ustyrligt ;)
> Vejret ser dog ikke for godt ud lige i øjeblikket på www.dmi.dk.

Bare kig på vejrudsigten for afrika, der bliver det varmt & godt :)
....spøg til side, det gode vejr er bestilt, det begynder lørdag kl 8

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 05-05-04 18:37

Kenneth T wrote:
> [...]
> Find dit indre legebarn frem, kom nu og vær med!
>

> Mail mig hvis interessen er der, så mailer jeg lige den info-seddel

Hvis der er nogen der har plads til mig og Banditten i en kassevogn fra
Sjælland er jeg frisk!
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 05-05-04 19:09

Rune (Bandit600RR) wrote:
> [...]

Må man for resten larme?
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Ninja Rider

Dato : 05-05-04 20:20

Hejsa

Rune (Bandit600RR) wrote:

> Må man for resten larme?

Jeg er ikke 100% men jeg mener at jeg så opslaget for arrangementet hvor
der stod at det skulle være std udstødning..... Så det må du nok ikke.
Det tror jeg faktisk ikke at man overhovedet må i DK!

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Knud Dam

Dato : 05-05-04 21:30

"Rune (Bandit600RR)" <RUR@teleREMOVETHIS2adsl.dk> skrev i en meddelelse

!

> Må man for resten larme?
> --
> Best regards Rune
> www.Bandit600RR.dk
> http://dfmc.dk/?id=7

Det er ikke en støjdag.

Mvh

KD.

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 05-05-04 22:30

Knud Dam wrote:
> "Rune (Bandit600RR)" <RUR@teleREMOVETHIS2adsl.dk> skrev i en
> meddelelse news:c7bako$1vfv$1@news.cybercity.dk...
>
> !

> Det er ikke en støjdag.

Øv!

Nå men så er det godt at jeg skal op og larme på Knutstorp 23-24 maj
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Per P.

Dato : 06-05-04 07:10

> Øv!
>
> Nå men så er det godt at jeg skal op og larme på Knutstorp 23-24 maj

Eller du kan skrue den orginale potte på og more dig som en sindsyg på Ring
Djursland.

--
Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 06-05-04 07:22

> Eller du kan skrue den orginale potte på og more dig som en sindsyg
> på Ring Djursland.

Det kunne jeg selvfrølgelig, men så skal den også dysses ind efter den, og
så begynder det at blive lidt for besværligt. (Læs: dyrt)
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Per P.

Dato : 06-05-04 08:50

> Det kunne jeg selvfrølgelig, men så skal den også dysses ind efter den, og
> så begynder det at blive lidt for besværligt. (Læs: dyrt)

Hmmmm, økonomi spillede åbenbart ingen rolle da du, sikkert i dyre domme,
købte et råberør og fik geden dyset om. Da havde du jo ellers en
velfungerende cykel med udstødning på,-) Som du uden kvaler kunne have brugt
til at nyde den djurslandske asfalt på

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse og råberørshader
Citat : Bare rolig, det gror sammen igen....

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 06-05-04 21:01

Per P. wrote:
> [...]
> en velfungerende cykel med udstødning på,-) Som du uden kvaler kunne
> have brugt til at nyde den djurslandske asfalt på

Hvis jeg havde haft en lignende holdning havde jeg nok ikke købt råberøret

Og hvordan ved du noget som helst om standen af den udstødning der sad på
før???

--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Per P.

Dato : 08-05-04 09:26

> Hvis jeg havde haft en lignende holdning havde jeg nok ikke købt råberøret
>
> Og hvordan ved du noget som helst om standen af den udstødning der sad på
> før???

Jeg har overnaturlige evner

Næh, det kan du have ret i. Det aner jeg intet om....

Fra : Ronni S?rensen

Dato : 06-05-04 13:05

"Rune \(Bandit600RR\)" <RUR@teleREMOVETHIS2adsl.dk> wrote in message news:<c7bmc3$2hkc$1@news.cybercity.dk>...

> Øv!
>
> Nå men så er det godt at jeg skal op og larme på Knutstorp 23-24 maj

jeg skal os på knutstorp d 24.. så det ka være vi ses?

Ronni

'93 Fireblade

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 06-05-04 21:02

> jeg skal os på knutstorp d 24.. så det ka være vi ses?
>

> Ronni
>
> '93 Fireblade

Det gør vi da helt sikkert
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Martin G.

Dato : 06-05-04 10:51

http://home19.inet.tele.dk/buzzlightbeer/ringdjurs.doc

Her er invitationen, så er der i hvert fald ingen tvivl om at der ikke må
larmes, i hvert fald ikke mere end 93db! :D

Fra : TheHobbit

Dato : 06-05-04 18:58

Kenneth T wrote:
> Ring Djursland
> Lørdag 8 maj
> fra 7 til 16
> Kørsel i 3 forskellige klasser (hvor hurtig er du?)
> Pris 950kr

Er der andre her fra gruppen der skal derop? Evt. nogen der har
kamera-bærende publikum med?

/Stephan - DT125 og CBR600F3
http://www.dfmc.dk/?id=297

* If you don't live for something, you'll die for nothing - Jamey Jasta *

Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 06-05-04 22:10

Jeg ska derop med 2 andre, senere kommer nogle af mine kammier og kigger på,
de tager vidst også et digi. kamera med :)