Nyhedsgruppe for tuning
Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 04-05-04 20:41

Findes der en gruppe for tuning af køretøjer ?

--

Med V Hilsen
Stefan Sørensen

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 04-05-04 21:32

Stefan, Honda Driver... wrote:
> Findes der en gruppe for tuning af køretøjer ?

Jep:

Tuninge af biler: news:dk.fritid.bil
Tuning af motorcykler: news:dk.fritid.motorcykel

Sorry, kunne ikke lade være... tuning er sq et vidt begreb!

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : Søren Lindholt

Dato : 04-05-04 22:37

"Psycho Cowboy" <chrijac_FJERN_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tuninge af biler: news:dk.fritid.bil
> Tuning af motorcykler: news:dk.fritid.motorcykel
>
> Sorry, kunne ikke lade være... tuning er sq et vidt begreb!

alt.guitar for tuning af guitarer... ku heller ikke la vær

Fra : Michal

Dato : 04-05-04 23:47

On Tue, 4 May 2004 23:36:33 +0200, Søren wrote:
> "Psycho Cowboy" <chrijac_FJERN_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> alt.guitar for tuning af guitarer... ku heller ikke la vær

Og der er garanteret også til tuning af klaverer, celloer, violiner, og
andre...

Og hvis du er heldig er der også en til tuning af trommer ;D

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Jens Arnfast

Dato : 05-05-04 08:19

Søren Lindholt wrote:
> alt.guitar for tuning af guitarer... ku heller ikke la vær

Ellers kan dk.teknik.elektronik være behjælpelig hvis du vil have tunet
din astabile multi vibrator

--
-jens
RSV1000

Fra : Anders Christensen

Dato : 04-05-04 21:29

Stefan, Honda Driver... wrote:

> Findes der en gruppe for tuning af køretøjer ?
>
> --
>

> Med V Hilsen
> Stefan Sørensen

De eneste grupper jeg lige kunne finde i oversigten var et par franske.
Om du kan bruge dem vil jeg lade stå usagt hen da jeg ikke har læst
noget af indholdet i dem da jeg ikke kan et klap fransk.

alt.fr.motos.tuning
alt.fr.scooters.tuning

Mvh Anders Christensen