Kit til CBR 600
Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 04-05-04 18:51

Så kom der noget op på skærmen
http://www.cmperformance.com/biketuning.html#cbr600

MEN er der nogle der ved om der kan købes et sæt her i nærheden, Eu !

Mc X-pressen har jeg kigget og skrevet til den... osv

--

Med V Hilsen
Sts

Fra : Anders Thorup

Dato : 04-05-04 19:28

Stefan, Honda Driver... wrote:
> Så kom der noget op på skærmen
> http://www.cmperformance.com/biketuning.html#cbr600
>
> MEN er der nogle der ved om der kan købes et sæt her i nærheden, Eu !
>
> Mc X-pressen har jeg kigget og skrevet til den... osv

I går skrev du nøjagtig samme indlæg, under titlen "Turbokit til CBR", mon
ikke folk kan se det???

MVH / Best Regards
Anders Thorup
www.dfmc.dk/Anders_Thorup
Honda VFR750F RC24 Perlemorshvid

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 04-05-04 19:45

Kære Anders...

Det må jeg sige Anders, godt set...
men det går jo hurtig her på gruppen og jeg ved fra mig selv at har jeg ikke
været på et eller 2 dage så er listen blevet lang og får så ikke læst alt,
MEN læser det som er mest frisk !

Hilsen fra en der jo BARE søger et svar!

Fra : Jens Arnfast

Dato : 04-05-04 21:34

Stefan, Honda Driver... wrote:
> [...]

Det her skulle være det ultimative tuningssæt til en CBR600:

http://www.honda-mc.dk/default.asp?ID=44

--
-jens
XJ600 tunet med et sæt RSV1000 dele

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 05-05-04 17:04

Jens du har ret, det er sku det nemmest. Men det kunne jo være lidt sjovt
med en turbo cykel ikke....

Fra : Armand

Dato : 05-05-04 18:07

Stefan, Honda Driver... <stefans@tele2adsl.dk> skrev i en

> [...]
> MEN læser det som er mest frisk !
>
> Hilsen fra en der jo BARE søger et svar!

Men ikke gider surfe et par dages indlæg igennem for at få det :-/

Glem det - Jeg gider ikke besvære mig overfor sådan en indstilling!
Vi er sq ikke et serviceorgan man sådan bare trækker på :-|

--
Armand.

Fra : Michal

Dato : 05-05-04 20:51

On Wed, 5 May 2004 19:06:40 +0200, Armand wrote:

> [...]
>
> Glem det - Jeg gider ikke besvære mig overfor sådan en indstilling!
> Vi er sq ikke et serviceorgan man sådan bare trækker på :-|

Er vi ikke? Hmm, pokkers... så skal jeg ud og søge arbejde i en fart... :)

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 04-05-04 21:33

"Stefan, Honda Driver..." <stefans@tele2adsl.dk> writes:

> [...]
> MEN læser det som er mest frisk !
>
> Hilsen fra en der jo BARE søger et svar!

Ja, men listen bliver endnu længere, når du poster det samme indlæg
hver anden dag!

At poste samme spørgsmål efter to dage er mere end utålmodigt. Giv
folk en chance! - det er ikke alle som læser news hver (eller hver
anden dag). Hvis folk ikke svarer, så er det nok fordi de ikke kender
noget til det.

Med mindre, selvfølgelig, at man lider af tastaturdiaré, og så
kommenterer man alle indlæg, uanset om man har noget at sige eller ej.

Personligt ville jeg nok have ventet en to uger, inden jeg postede
igen, og så brugt mellemtiden på at google og kigge rundt på
forskellige forumer rundt om på nettet.

--Kai