Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Skal jeg byde på objektivet?
Fra : John Poulsen

Dato : 13-05-04 13:02

Hej NG.

Jeg er meget i tvivl om det er smart at byde på følgende:

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=11999390&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=10468

Hvad er dit/jeres råd?

På forhånd tak

John

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-05-04 13:14

John Poulsen wrote:
> Jeg er meget i tvivl om det er smart at byde på følgende:
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=11999390&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=10468
> Hvad er dit/jeres råd?

Jeg ville personligt blot købe den nye plastikudgave, med mindre man
kan være sikker på at pletterne på baglinsen ikke kan ses i de
højeste blændeværdier.

// Hans, der har plastikudgaven, og er vældig glad for den.
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : Peter Holm

Dato : 13-05-04 13:57

Hans Joergensen wrote:

> [...]
> højeste blændeværdier.
>
> // Hans, der har plastikudgaven, og er vældig glad for den.

enig - køb Mark II for samme pris, men ny.
http://makeashorterlink.com/?L1C526A48

Peter

Fra : Hansen

Dato : 13-05-04 14:38

tjek lige
http://www.netgiganten.dk/shop

der står det koster 300,-kr
men man skal ringe for pris.....

Hansen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-05-04 14:53

Hansen wrote:
> http://www.netgiganten.dk/shop

Heh, prøv lige at klikke på alle de punkter de har under
digital-foto -> canon, og tæl hvor mange af dem man finder
noget der ikke passer til gruppen i ? :)

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : John Poulsen

Dato : 13-05-04 14:58

Den pris ved jeg ikke rigtig.....
Har du mailet dem for at høre hvad den "rigtige" pris er..

Men kort sagt: Jeg køber plastikudgaven og får garantien med ;).

Spørgsmålene er bare hvor og til hvilken pris.

Mvh.

John

Takker for svarene

Fra : Peter Holm

Dato : 13-05-04 15:02

> Men kort sagt: Jeg køber plastikudgaven og får garantien med ;).
>
> Spørgsmålene er bare hvor og til hvilken pris.

spørgsmålet er også hvem der har det på lager - det har jo været udslogt
længe.
Jeg mener dog at en herinde netop havde købt hos technikdirect
http://makeashorterlink.com/?L1C526A48 og fået leveret.
Jeg har selv bestilt hod B&H Photo i new york for 5 dage siden, da jeg ikke
gad vente på det skulle komme på lager i DK.
Jeg ved ikke om der overhovedet er butikker i DK der har fået det endnu.

Mvh
Peter

Fra : Peter Holm

Dato : 13-05-04 15:05

Hansen wrote:
> tjek lige
> http://www.netgiganten.dk/shop
>
> der står det koster 300,-kr
> men man skal ringe for pris.....
>
> Hansen

og når man så ringer for at få en pris, for man at vide, at man skal sende
en mail?!?!?!?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-05-04 15:15

Peter Holm wrote:
> og når man så ringer for at få en pris, for man at vide, at man skal sende
> en mail?!?!?!?

Lyder som et godt firma :)

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Fra : John Poulsen

Dato : 13-05-04 15:17

Hej igen NG.

Jo den oplevelse har jeg også lige fået: Skulle maile varenummeret til
dem....

Ser hvad prisen er - og vælger så derefter hvad jeg vil gøre.

Det mest sandsynlige er at købe hos technikdirekt.de

Mvh.

John