Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sejt!
Fra : Rene Asmussen

Dato : 11-05-04 13:03

Fra : Rene Asmussen

Dato : 11-05-04 13:05

Gad vide hvor man kan skaffe det software han bruger!

- René

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-05-04 13:23

Rene Asmussen wrote:
> Gad vide hvor man kan skaffe det software han bruger!

http://www.macromedia.com ?

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : Dr.Ralph

Dato : 11-05-04 17:04

> Gad vide hvor man kan skaffe det software han bruger!

Er det selve hjemmesiden du taler om elle hans fantastiske 3D modeller ?

Hjemmesiden er lavet i ganske alm. flash - faktisk en af de mere simple
sider, men jeg finder den dejlig enkel og hurtig at gå til - lige min smag
- men ret enkel at lave i flash.

3D modellerne er hammer flotte og svære at lave - vil tro han har brugt
Maya eller 3D studio til det meste krydret med Illustrator og Photoshop.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Rene Asmussen

Dato : 11-05-04 17:22

ok

- Rene

Fra : Lars Strange

Dato : 11-05-04 17:34

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse

> 3D modellerne er hammer flotte og svære at lave - vil tro han har brugt
> Maya eller 3D studio til det meste krydret med Illustrator og Photoshop.

Der er faktisk et lille "How it was done" punkt over hvert billede - det er
vist mere avanceret end magi med 3D software

Og så nævner han, at han bruger Eclipse software - jeg ved ikke om det
kommer herfra: http://www.aevermann.com/index.php - men i så fald kan man
hente en "demo license" (har aldrig hørt om det før..). At dømme fra deres
"Basic tutorial" ser det ret avanceret ud..

/Lars

Fra : Mic Holm

Dato : 11-05-04 19:58

Modellerne er fysiske, og altså ikke lavet i 3D.

--Michael

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 12-05-04 05:58

In article <c7qfgi$ufp$1@news.cybercity.dk>, Rene Asmussen wrote:
> Gad vide hvor man kan skaffe det software han bruger!

www.sourceforge.net har gratis software der kan det samme.

Get 5% discount on VMWare use discount/referral code: MRC-POVPED260

Fra : Rene Asmussen

Dato : 12-05-04 09:25

ok. cool

meddelelse news:slrnca3bn2.it.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...