Stregkode
Fra : Torben Friis

Dato : 01-12-00 16:44

Hej

Er der nogen der har en komponent til delphi 4 eller 5 der kan udskrive
stregkoder?
Jeg har fundet nogle på nettet men de skal registreres før de virker.??
Nogen der kan hjælpe.
Det skal være 'Interleaved 2 of 5' typen.

På forhånd tak
Torben

Fra : Tobias Toft

Dato : 01-12-00 19:11

Har du prøvet på http://delphi.icm.edu.pl -Der mener jeg der er nogle
gratis. Ellers er der vist også nogen på www.torry.net

Fra : Torben Friis

Dato : 05-12-00 15:56

Tak for det.

Jeg fandt hvad jeg skulle bruge

Tobias Toft <tt-media.com@namezero.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:vQRV5.14196$zs.394677@twister.sunsite.auc.dk...

Fra : Jens Borrisholt

Dato : 04-12-00 10:00

Hej Torben

Jeg vil her give dig et lidt off topic svar, idet det senere vil hjælpe dig
meget i din søgen på nettet. Du skal downloade et program der hedder
WebFerret (www.WebFerret.com), med den får du mange relevante hits. grunden
til jeg reklamerer for den er fordi jeg synes den er god, jeg får ikke pemge
fra FerretSoft el.

Jens B

Fra : Anders E. Andersen

Dato : 05-12-00 09:18

Jeg har set at man kan få en truetype font der kan dette. Men jeg har self
glemt hvor.