Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Reparation af Sony DSC-P71
Fra : Niels-Kenneth Nielse~

Dato : 10-05-04 10:33

Hej i gruppen,

Jeg har et lidt ældre Sony DSC-P71 digital kamera (3,2 MP), hvor fjederen på
udløserknappen er gået i stykker. Kameraet fungerer fint, bortset fra at det
ikke kan tage billeder . Desværre er købsgarantien lige akkurat udløbet.
Den rare fotomand kan så fortælle mig at kameraet skal sendes ind til Sony
Danmark og at reparationen vil koste i omegnen af 1000-1500 kr. (måske helt
op til 2000). Det synes jeg måske er lidt i overkanten i forhold til hvad et
nyt kamera koster idag, så jeg ville høre om der er nogen her i gruppen, der
kender et lidt mere uofficielt sted, hvor man vil sætte en ny fjeder i til
en lidt billigere penge (Garantien er jo alligevel udløbet)? Eller kan man
skifte den selv, hvis man kan skaffe sådan en fjeder et eller andet sted (og
hvor gør man det) ?

Med venlig hilsen
Niels-Kenneth Nielsen

Fjern 'NOSPAM' i emailadressen.