Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Jamen så vil jeg da også prøve at få kriti~
Fra : Erik W.

Dato : 09-05-04 17:04

Hej Gruppe

Jeg har ikke så meget forstand på foto, så det gør noget, men mit gamle
antikke Olympus C-1400XL og jeg har da taget et par billeder jeg godt tør
vise frem...

Er det ikke utroligt som katte har sans for at ischenesætte sig selv så de
ser allerbedst ud, den her kat overdriver næsten...
Så er hunde meget mere ligeglade med deres udseende:
Her til sidst et billede af et par lyngbakker ved Silkeborgssøerne, også
næsten for kitched, men der er et eller andet ved det...

Jeg vil gerne have lidt kritik på billederne det kan jo være jeg skulle tage
at få mig et nyere kamera og se at komme ud og svinge med apparatet

Mvh Erik

--
Kritik er yderst sundhedskadeligt for dig og dine omgivelser!
(Frit efter Sundhedsstyrelsen 2004 og Jesper Juul 1998)

Fra : Bo Bjerre

Dato : 09-05-04 19:44

"Erik W." <erik.w@mail.com> wrote in message

> Jeg vil gerne have lidt kritik på billederne det kan jo være jeg skulle
tage
> at få mig et nyere kamera og se at komme ud og svinge med apparatet

Kattebilledet: hvor stor en del af billedet er ligegyldigt ?
-du skal tage nærbilleder. Den røde væg bag katten, det meste af puden og en
stor del at den blå klud (med udbrændt højlys) er ikke interessant. Træd
nærmere. Gå ned i øjenhøjde med katten.

Hund: at billedet er rodet, skyldes pelsen, men den udbrændte grønlige
baggrund er ikke til gavn. Til gengæld er du i samme højde som modellen.

Landskab: siger mig ikke ret meget.

Det er ikke apparatets skyld., så du vil ikke få mere kreative billeder af
ar bruge penge på et myt. Så sving du bare videre med det gamle apparat.

Bo //

Fra : Pico

Dato : 09-05-04 23:00

Bo Bjerre wrote:

> [...]
>
> Det er ikke apparatets skyld., så du vil ikke få mere kreative
> billeder af ar bruge penge på et myt. Så sving du bare videre med det

Vi er enige om de 2 første billeder, men jeg kan godt lide kontrasten i
det "mørke" landskab og de "lyse" skyer. Heldigvis ser de fleste ikke
ens på billeder.
Pico