Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotohandler i London
Fra : John Petersen

Dato : 09-05-04 10:07

Hej alle

Jeg skal til London i august, og ville lige høre om der er nogle her der kan
anbefale nogle gode fotohandlere, gerne med et godt udvalg også i brugt, og
meget gerne med et web-sted så jeg kan snuse lidt før det bliver live.

Med venlig hilsen og på forhånd tak

John P.
Odense

Fra : Den rigtige fotograf

Dato : 09-05-04 13:03

http://www.jessops.com/shop.cfm

englands største kæde

--
min email virker ikke. Så det er ikke muligt at maile mig direkte
og billeder skal ses i en ramme på væggen og ikke på en skærm!!!