fiat pruhnto jtd
Fra : Ken Sørensen

Dato : 14-05-04 11:34

hej ng

jeg køber nok sådan en punto i weekenden, men hvad kan man regne med sådan
en fætter går hvis den får nogle hug, motorvejskørsel, samt hovedsageligt
bykørsel.

efter bogen siger de 20 km pr L...mæææn, hvad siger i som et seriøst bud? og
ja jeg ved det kommer an på kørestil - men jeg giver den gas...

en punto jtd med smæk på går altså ?? km pr l

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-05-04 11:44

"Ken Sørensen" <ken_s123@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> en fætter går hvis den får nogle hug, motorvejskørsel, samt hovedsageligt

Køber du den fra ny af ?

> efter bogen siger de 20 km pr L...mæææn, hvad siger i som et seriøst bud?
og
> ja jeg ved det kommer an på kørestil - men jeg giver den gas...

Hvis ja til ovenst. varer det vist nogen indkøring inden forbruget
stabillisere sig.

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-04 22:40

Ken Sørensen wrote:
> [...]
> gas...
>
> en punto jtd med smæk på går altså ?? km pr l

Jeg har de sidste tre år kørt 140-150 på motorvej med omkring 16-17 km/l -
reelt regnet ud fra antal km. kørt i forhold til antal liter fyldt på ved
standeren. Siden fartbegrænsningerne er sat i kraft (!) kører jeg faktisk
meget tæt på de 20 km/l - 19.6-.7 stykker... Så helt gal er fabrikkens
angivelser altså ikke....

Hvis du vælger at sætte en boks på, skal du være opmærksom på koblingen -
den kan ikke holde i det lange løb.

Jesper

Fra : Ken Sørensen

Dato : 15-05-04 09:45

"Jesper Thomsen" <x9jepHOSThomsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> angivelser altså ikke....
>
> Hvis du vælger at sætte en boks på, skal du være opmærksom på koblingen -

tak for det jesper ;) - kører du da med boks? Det kunne jo være sjovt...så
bliver den jo halvhurtig :))