Hattehylde
Fra : Martin Sand.

Dato : 13-05-04 01:33

Hvad hedder en "hattehylde" på tysk?

Jeg skal bruge en brugt (evt. fra Tyskland) pga. noget bilstereomontering...

Hvis I kender nogle autoophuggere omkring Flensborg, modtages navn og
mail-adresse på disse gerne.
Eller hvis den kan købes for en fair pris i DK, modtages info herom også
gerne!

--
MVH Martin

Ved henv. på mail, udskift "privacy.net" med "stofanet.dk"

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 13-05-04 10:21

> Eller hvis den kan købes for en fair pris i DK, modtages info herom også
> gerne!

Til hva bil`?

Fra : Mikael Antonsen

Dato : 13-05-04 10:38

http://world.altavista.com/

Fra : Martin Sand.

Dato : 13-05-04 12:28

Martin / Fårevejle wrote:
> Til hva bil`?

Nå ja, det glemte jeg jo lige at fortælle... en Golf IV.

Fra : Ib N.

Dato : 13-05-04 12:09

"Martin Sand." <my@privacy.net> skrev i en meddelelse
> Hvad hedder en "hattehylde" på tysk?

I min dansk-tysk ordbog står der:
hattehylde Hutablage f. -n; (i skab) Hutfach n. ¨er.